•14•

76 5 1
                                    

Dracodan

Pansylerden sonra birşey uydurup madam pomfrey in yanına gittim ama bana buraya gelmediğini söyledi. Biliyordum! Ona ne olduğunu öğrenecektim.kim yaptıysa onu öldürücem!

Elina'nın yanına gittim. Eline bakıyordu.. Elini sıkıca tuttum. Daha doğrusu bileğinden.

Elinaaa:

Draco bileğimi sıkıca kavradı. Napıyo? Sargıyı mı açıyor??!! Elimi çekmeye çalıştım ama nafile. Sargı bezini açınca şok oldu. Elimi görünce odasına çıktık.

Draco:delirdin mi sen ne yaptın!!!

Elina:ben yapmadım.. Dolores karısının kalemi yaptı..

Draco çok sinirliydi.

Draco:onu öldürücem!!

Elina:draco dur acımıyor ki??

Draco:dokunurum bak?

Elina:off lanet olsun tamam acıyo hatta yanıyo..

Draco:tamam üzülme. Ben senin en yakın arkadaşı sam bunu çözücem.

Elina:nasıl?

Draco:düşünme bunları gel pansuman yapalım mikrop kapar.

Pansuman yaptıktan sonra yemek yemeye indik draco bana bebekmişim gibi davranıyordu.

Elina:dravo hatırlarsan iki elim varya hani??

Draco:manyak mısın?? Nasıl kesildiğini görmüyor musun??

Pansy:ne olmuş ki ne kesilmesi??

Draco:dolores yapmış aptal kalemi.

Pansy:ben o yellozu döverim. Zaten giyinmiş pembiş pembiş..

Pansy gözlerini devirince kıkırdadım. Derslerden sonra dracoyla elma ağacının altında oturuyorduk. Draco ağaca çıkıp ikimize iki tane elma kopardı. İndi ve birini bana verdi. Daha sonrasında ise odaya gittik pans le günlük dedikodumu yaptıktan sonra öğle yemeği gelmişti. Yıl başı geldiğinden dolayı bir noel partisi hazzırlayacakmış. Hemde 3 gün sonra.. Herkes kimle gideceğini söylerken biz çıktık. draco beni bol koridora götürdü.

Draco:baloya benimle gelir misin??

Elina :ben..

Biliyorum kısa oldu ama bişey öğrendim.. Daha bugün farkettim ve galiba koku halisünasyonum var. Gitmiyo kokusu iğrenç midem bulanıyor. Napabilirim yardım edin:(((

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin