•Elina'nın Hayatı•

88 4 0
                                    

Elina doğduğunda tuhaf şeyler olmaya başlandı. James, Lily Sirius, Regulus ve Lupin onlar bunun çok tuhaf olduğunu anlamışlar ve Elina'yı korumaya başlamışlar. Harry doğunca Elina ile beraber büyütmüşler.

Harry 1 yaşında Lily ve James'i kaybetmiş ve lanetlenmiş. O zaman Elina ve çapulcular da oradaymış oradaymış. Elina daha bebekmiş ama Elina'nın bazı güçleri varmış. Elina Harry ve diğerlerini sevdiği için onları koruma altına almış güçleriyle(Elina bilmiyor buhikayeyi bu arada) fakat James ve Lily'i öldürmüş. Harry bu durumu yeni öğrenmiş ve Elinayı kötülemiş halbuki Elina'nın bildiğini sanıyor.

Neyse sonra onlar ölmüş. Sonra Elina bu durumdan dolayı güçsüz kalmış ve çok uyumuş. Diğerleri Elinayı ve Harryi koruyacağını dair söz vermişler. Elina bir gün annesiyle ebelemece oynarken bir adam bir varlık-daha doğrusu voldemort-Annesini öldürmüştür. Elina bu durumdan korkup saklanmış sonra voldemort konuşmuş "seni bulucam, eve sensin" vb gibi. Sirius kızından nefret etmeye başlamış Eşini ve en yakın 2 arkadaşını kaybettiği için(sanki onun suçu)

Sirius Azkabana gidince Elinayı yetimhaneye vermişler. Elina ya orada çok kötü davranışlar. Hep eziklemişler. Travma yaşatmışlar. Dumbledore elinayı ve harryi takibe alıp bu olayları izlemişti ama yapabileceği birşey yoktu. Elina ya kötü kızlar vurmuş bıçakla kesikler bırakmışlar. Kolunu kırmışlar. Elina bu yüzden kimseyle konuşmaz, yemek yemez hep annesinin yanına gitmek istermiş. Sonra Elina büyümüş ve hogwartsa gitmiştir. Orada da Draco Malfoy tayfası ve Aurora ona çok kötülük yapmışlardır. Pansy bir gün büyük salonda biraz yüksek sesle kaç gündür yemek yemediğini söylediği için diğerleri Elinaya dönmüştür. Elina odasına gidince sessizlik büyüsü yapıp çığlıklar atıyor kendine zarar veriyormuş. Bu yüzden bol ve uzun giyiniyordu. İşte Elina babasını görünce dumbledore'ye gitme kararı almıştır. Dumbledore'un Elinaya hayatını anlatmıştır ama bu hayatın kesik yerlerini hatırlıyor dur. Bir kehanet çıkmış. "Birgün bir kız doğacak ve bazı güçlere sahip olacak. O kız geleceğinizi kurtaracak. Ancak dikkat edin o kıza başına birşey gelirse sonu olur hepinizin" bu kehanete neredeyse kimse inanmamış ve bu kehanet yayımlanmamış. Elina'nın hafızası çok güçlü olduğu için en eskileri bile hatırlayabilir bebekliğini bile. O yüzden dumbledore kendisinin öğrenmesini n daha doğru olacağını düşünmüş.

Nasıl ama güze l değil mi???

(339)kelime

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin