Crabbe:gerçekten bu kız slytherin mi baksana ne kadar ezik ve muggle tipi var??
Goyle:Aynen yaa baksana tam ezik bulanık tipi var ıyy gıcık kaptım çok salak!!
Pansy:Aptallar sizi duyuyo!!
Gözlerim hafif doluydu. Oradan kalktım ve Dumbledore'un odasına gittim.
Elina:şifresi ne bunun!!
Mc gonagall:Limon şerbeti miss. Black.
Elina:çok sağolun profösör.
İçeri girdim ve oda numaramı öğrendim. Odamı aramaya koyuldum. Odamın numarası ise 637'miş. Odaya girince çok hoş görünüyordu. Tam slytherin'e uygun bir biçimde. Oda arkadaşımın zevki çok iyiymiş. Odama yerleştim ve yatağa uzandım. Kitabımı çıkarıp okumaya başladım.. Yarım saat sonra kapı açıldı. Malfoy girdi.
Draco:Ne işin var burda??
Elina:asıl senin benim odamda ne işin var??
Draco:oda arkadaşım olamazsın öyle değil mi??
Elina: evet öyle. Ayrıca bana bulaşma mümkün olduğu kadar.
Draco:Neden peki babana mı anlatırsın yoksa?? Doğruya baban azkabandaydı peki an-
Elina:Onlar hakkında sakın böyle konuşma!!
Draco:noldu ağlar mısın??
Dedi alaycı sesiyle. O kadar kırılmıştım ki. Ama ağlayamazdım. Soğuk tavırla defterimi alıp dışarı çıktım. Benim yetimhanede ki ağacıma benziyordu. Oraya oturdum resim çizmeye başladım. Yemek saatiydi. Bende odama gidiyordum ki Kocaman bir ses geldi. Herkes bağırmaya başlamış. Büyük salondan şiddetli sesler geli yordu. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ki arkamdan bir trol belirdi. Çığlık attım. Çığlık atmamla trolün koşması bir oldu ben koşarken bir kol beni çekti. Ben nefes nefese o kişinin göğsüne gömüldüm. Trol gittiğinde derin nefesler aldım. Bacaklarım acayip bir şekilde titriyordu her tedirgin olduğumda olurdu bu. Sonra tandık bir ses geri çekildi ve konuştu.
Draco:ne arıyorsun sen burda??
Konuşamaz haldeydim. Çok korkmuştum bana yetimhanede yapılanlardan sonra acınacak hale gelmiştim.
Draco:Elina iyi misin??
Draco:Elina!!
Draco bana sıcak kollarını sarmıştı. Bu çok iyi gelmişti.
Elina:b-benim gitmem lazım.
Draco:birlikte gidelim.
Odaya çıktığımızda kapıyı kapattık. Ben direk yatağa oturdum. Olanların şokundaydım. Draco beni sarsıyordu.
Draco:Elina kendine gel!!
Elina:t-tamam, tamam dur.
Durdu ve bana baktı. Sonra neredeyse bütün dünyanın duyabileceği bir seste bir ses duyuldu.
???:ebe sensin, ebe sensin!!
Dehşetle dracoya baktım. Aklıma bir şimşek gibi bir görüntü çaktı.
Flashback
Elina 2 yaşında.
???:ebe sensin ebe sensin!!
Sonra bir çığlık
Flashback son
Sonra trol yakalandı. O ses gitti.
2 yıl sonra~
Draco ve tayfası benim zorbam oldu ve bir kız var adı Aurora güzel bir kız fakat gözü dracoda çok vıcık bir kız. Ama sanırım ben zorbam dan hoşlanıyordum. Beni önemsememesine rağmen. Pansy benim çok yakınım. Altın üçlüyle arkadaş olmaya çalıştım ama black olduğum ve slytherin olduğum için reddediyorlar. Çokta umrumda.
Sirius black yani babam azkaban dan kaçmış diyorlar. Nedensiz yere oradaydı tabii ki kaçar. O iğrenç yere dayanamamıştır.
Ama sonra suçsuz olduğu kabullenildi.Büyük salonda kahvaltı olurken:
Pansy:kızım hadi bak yemek ye düşüp bayılacaksın 5 gün oldu.
Bunu biraz yüksek sesli söylediği için Draco, crabbe goyle ve bazıları bana baktı.
Elina:aç değilim sağol pans.
Diyip bahçeye çıktım. Herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Ne vardı bu kadar tuhaf olan
Draco'dan
Onun peşinden gitmeye karar verdim.
Draco:ben doydum afiyet olsun.
Diyip apar topar onun peşinden gidiyordum ki gözüme biri çarptı. Bu Sirius Black'ti. Sonra gizlice onu takip ettim. Dumbledore'un odasına gitti. Gizlice onları dinledim.
Dumbledore:hoşgeldiniz mr. Black
Sirius:harry için mi çağırdınız beni?? Yoksa ona birşey mi oldu??
Dumbledore:hayır, Harry değil ama Elina.. O hiç iyi değil onu sıksık takip ediyorum ve durumu çok kötü..
Sirius:o yetimhanede değil mi?? Hem onu neden buraya getirdiniz kalırdı orada.
Dumbledore:dayanamazdı Sirius. Yetimhanede ki muggle'lar ona çok kötü davtanıyordur ve buraya gelince iyi olacağını düşündüm. Ama yemek yemiyor yemiyecekte.. Hatta yetimhanede ölmeyi beklemiş.
Mc gonagall:Panikatallar geçiriyor sinirkrizleri ama çevreye ne kadar sevecen gözüküyor. Neredeyse hiç arkadaşı bile yok?? O çok Özel ve bunu haketmiyor
Sirius:O burada güvenli. Harry'e birşey oldu sandım. Beni bidaha çağırmayın. O hiçbir şeye değmez. Blacklerin yüz karası
Duyduklarım karşısında şok oldum. Sirius kızını düşünmüyor ve Elina neler yaşamış?? Ona çok ağır gelmiş olmalı ama kalktığında neden gözleri kıpkırmızı olduğu belli oldu. Hızlıca oradan ayrıldım ve odaya çıktım. Nasıl hiç farketmedim ki ben?? Çok kötü davrandım ona. Odadaki lavaboda sesler geliyordu. Ağlıyordu sanırım. Kapıyı açtım. Tam çıkıyordu o'da.
Draco:neden ağlıyorsun?
Elina:ee şey elim elimi kesmiştim de-
Elini almıştım ve inceledimki eline geçirilmiş tırnaklarının izi vardı ve kanıyordu. Elini geri çekti. O an kalbimde bir sızı vardı. Neden bilmiyordum.
Elina'dan
Elimi geri çektim ve hızlıca oradan çıktım bahçeye indim ve ağacın altına oturdum bcbamı görd-Ne babamımı gördüm!! Cisimlenmişti. Koşarak Dumbledore'un odasına gittim ve kapıyı çaldım. Dikkat çektiğim için Arkamda Pansy ve Draco ve altın üçlü vardı. Odaya girdim ve Dumbledore ile konuştum.
Dumbledore:şeyy yani nasıl desem Elina sakin ol. Biri elinayı tutsun.
Draco ve harry beni tuttu. Herkes meraklıydı.
Dumbledore:Baban geldi onu ben çağırdım ve harry'e birşey olduğunu sandı. Seni anlatınca" onun hakkında konuşmayın o blacklerin yüz karası" dedi.
Yere çökmüştüm.babam çıkar çıkmaz beni değil harry'i sormuştu. Ben umurunda bile değilmişim. Ben hergün onun için endişeleniren mi?? Bağırarak ağlamaya başlamaya başladım. Draco beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Harry ve diğerleri şaşkınca bana bakıyordu. Sonrası yok..
G üz el gibime geldi???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwart's special wizard
AkčníSelam ben Elina, Elina Black. Yetimhanede büyüdüm ve bana orada çok kötü davranıyorlar. Babam sirius black annemi hiç tanımadım. Benim hikayem bu kitapta ve sende oku bu kitabı. Herşey hogwarts mektubumun geldiğinde başladı... İnşallah beğenilir. Ya...