Odama geçtim ama Draco oradaydı.Draco:Eli-
Elina:Seninle arkadaş olmak büyük bir hataydı.. Malfoylar kendisinden başkasını düşünmezdi değil mi???
Draco:Hayır bak-
Elina:Git!!
Draco gitti. Bende odamı değiştirmişti fakat sadece draconun karşı odası boşmuş. Neyseki tektim. Eşyalarımı yerleştirdim ve bahçeye çıktım. Defterime birşeyler karalıyordum. Yağmur yağmaya başladı yağmurda ıslanmayı severdim. Kimse yoktu. Bende ağacın oraya eşyalarımı bırakıp kollarımı açtım. Bahçenin ortasında kollarımı açmış yukarı bakıyordum.. O kadar rahatlatıyorki. Sırılsıklam olmuştu hafiftende esiyordu. Defterimi alıp içeri girdim. 1 saattir yağmurda ıslanmışım. Ki zaten hasta olsam kimin umrundayım ki?? Üstümü değiştirip. Saçımı kuruttum. Akşam yemeğini çoktan kaçırmıştım. Bende uykuya daldım. Uyandığımda çok halsizdim. Bugün derslere girmedim. Çok üşüyorum. Ben de geri uyudum. Tekrar uyandığımda başımda bir vardı. Gözümü açıcak halim yoktu sesler zor geliyordu..
"aman tanrım havale geçiriyor"
"Merlin, yardım edin!!!"
"dayan El dayan"
Şimdi anladım bu pansy di. Beni önemseyen tek arkadaşım.. Revire götürüldüm. Sonrası yok... Uyandığımda başımda kimse yoktu. Derstedir diye umursamadım. Pansy koşarak yanıma geldi.
Pansy:Ah Merline şükür iyisin!! Ben sensiz ne yapacaktım!
Elina:keşke bıraksaydın beni orada!!
Pansy:Ne?
Elina:seni istemiyorum Parkinson!! Git başka çok sevdiğin arkadaşlarına git!! Sanki çok umrundayım
Pansy:Ne diyorsun sen!! Senin hayatını kurtardım. Arkadaşımı kardeşimi kurtardım!! Demek ki yanlış anlamışım bir hiçsin Black!!! Hiç olarak kalıcaksın!!!!
Diyerek uzaklaştı. Ona böyle davranmak zorundaydım. Yoksa ona benden zarar gelecekti. Bunu istemiyordum. Sonra kapıdan bi çocuk girdi. Benim yaşıtımdaydı. Kıvırcık siyah saçlı bir çocuktu
???: hiçkimse seninle arkadaş olmak istemiyor demek ha küçük bulanık?!!
Elina:kimsin lan sen!
???:aoww tanımadın mı lordunu??
Elina:Ne biçim bi varlıksın lan sen!! Salsana beni!! Öldürüceksen öldür kurtulayım senden!!
Tom:bana tom de. Çünkü diğerleri bilmiyor.. Söylersen seni öldürürüm
Elina:şimdi öldürde riske girme! Malum ağzımdan kaçar falan
Tom:Cesaretini sevdim fakat sana değil sevdiklerine zarar veririm! Nasıl olsa yaşamak için bir amacın yok değil mi!!
Elina:doğru yaşamak için bir sebebim yok bu yüzden öldür beni!
Tom:öyle kolay değil.
Dedi ve gitti. Bende odama çıktım. Çekmecemi açtığımda ilacım duruyordu. Hiç kulkanmamıştım. Bu gidişle hasta olacağım.. Ama istediğimde bu değil mi?? Ölümcül hastalık kapmak ve ölmek.. Yalnız ölmek.. Bunu bana o çakma lord yaptırdı. Bana küçük bir mutluluk bile çok görülüyor.
Akşam olmuştu kimse gelmemişti.. Demekki onlar-off onları istemeyen bendim neden gelsinler ki..
Ben uyudum. Uyandığımda çok halsizdim. Ateşimden dolayıdır diye düşündüm. Yemek yiyesim yoktu. Bende şarkı dinlemeye başladım.
Oh, the misery!
(oh, ızdırap!)Everyone wants to be my enemy
(herkes benimle düşman olmak istiyor)Spare the sympathy-
(sempatikliği boşver-)"sessiz ol biraz uyuyoruz!!"
Şarkıyı bırakıp uyudum.
~2 gün~
2 gündür kimse upramıyordu.. Gerçekten unutulmuşum. Ve kendimi çok halsiz hissediyordum bazen öksürüyordum. Öksürüğümden bugün kan gelmişti. Bende madam'a gittim.
Madam:Ah, Elina noldu?
Elina:şey madam, Öksürüğümden bugün kan geldi.
Madam:ne!! Bu işte çok kötü..
Kendini kötü hissediyorsun, karnın ağrıyor, Öksürüğünden kan geliyor ve arada bayılıyorsun dimi??Elina:E-evet de ne oldu??
Madam:Elina sen.. Ölüyorsun...
Nasıl beğendiniz mi?? Spoi vermek istemiyorum kclzskdlkdk kendimi tutucam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwart's special wizard
ActionSelam ben Elina, Elina Black. Yetimhanede büyüdüm ve bana orada çok kötü davranıyorlar. Babam sirius black annemi hiç tanımadım. Benim hikayem bu kitapta ve sende oku bu kitabı. Herşey hogwarts mektubumun geldiğinde başladı... İnşallah beğenilir. Ya...