Ateş ve suyun özlemlerinin son bulmasıyla başlayan bir hikaye...
Günlerden pazartesiydi.Yine parkta oturmuş mutlu çocukları izliyordum.Annelerinin ellerini tutuşlarını,babalarının onları salıncakta sallamasını izliyordum.Bir yandan böyle şeyler yaşamadığım için üzülüyordum.Diğer yandan onları kıskanıyordum.
Yıllardır bu parkta onu bekliyordum.Ölen sevgilimi bekliyordum.Suyumu bekliyordum.Biricik tetemi bekliyordum.Öldüğünü hala kabullenemiştim.En zoru bu olsa gerek.
Birgün (2 yıl önce yaşanıyor) Taehyung'la ayrılmıştık ben evimde ağlıyordum.Kapı çaldı ve Taehyung içeri girdi.Elinde yüzük vardı.Önüme diz çöküp bana evlenme teklifi etmişti.Kabul edişimdeki sevincimizi hala unutamıyorum.Evleneceğimiz günde o öldü.Beni bu lanet dünyada tek başıma bırakıp gitti.
Babam beni ve annemi ben doğarken terk etti.Annemde ben doğarken öldü zaten.Tam yalnızım derken 5 yaşındayken onunla tanıştım.İlk başta birbirimizi sevmesekte sonradan çok iyi arkadaş olmuştuk.Liseye kadar aynı okullarda okuduk.Lisedeyken ayrılmak zorunda kaldık.Sonra uzun süre konuşmadık.En son onu barda tek başına dans ederken görüp ona sarılmıştım.Sanırım 19 yaşındaydım.Sonraki gün bana "Beni mutlu ediyorsun kolların güven verici." diyip çıkma teklifi etmişti.O zaman sevgili olmuştuk.
İlk başlarda alışamadığımdan dolayı soğuk yapmıştım.Bikaç ay sonra alışıp,onu ilk ben öpmüştüm.O günden sonra ikimizde tamamen alışmıştık.Bu yüzden artık istediğimi yapabilirdim.Yani utanmadan istediğimi söyleyebilirdim.Utanmaz biri olduğum için gidip "Artık yatağa geçebilirsin heralde." demiştim.Ama çok utangaç olduğu için geçiştirmişti.En son sarhoşken yapmıştık.O da zevk verici olduğunun farkındaydı.
Taehyung benden ayrılmak istemişti bi ara.O zamanlar baya sinirlenmiştim.Etrafa ateş saçıyordum ve o sinirimle Taehyung'un kalbini fena halde kırmıştım.Onu kıskandığımı ve ailesi olduğu için ukala davrandığını söylemiştim.Fakat sonradan gerçeği öğrendim.Taehyung evlatlıkmış ve ailesi ona şiddet uyguluyormuş.Bende o yaraların nedenini merak ediyordum.Demek cevap bu kadar yakındaymış.
Barışmamız için yine o uğraşmıştı.Ben yine hiçbir şey yapmamıştım.Çünkü ben eski hocalarımında dediği gibi tam anlamıyla bir ucubeyim.Barıştığımızda havalara uçmuştu.İlk defa beraber film izlemiştik sonra.Onu ağlarken görmek içimi parçalamıştı.
Ölmesinin nedeni de bendim.Birgün yağmur yağarken parkta oturuyorduk ve Taehyung açmasını istemediğim bir konu açtı.Bense anlık sinirimle önüme geleni söyledim.Çocukları korkutmuştuk ikimizde,kaçıyorlardı.Sonra Taehyung bana kızarak bisikletine binip gitti.O gidiş son gidişi oldu.Lanet bir araba ona çarptı.Ailesi onu bana hiç göstermedi.O günden sonra onu ne hastanede gördüm ne de rüyamda gördüm.
Şuan onu görsem diye aklımdan geçiriyorum.Onu görsem tanır mıyım acaba?Sanırım belki.Yeter ki görebiliyim.Eski günlerdeki gibi aşkımızla sokakları yıkalım.Kampa gidip ateşi suyla söndürürken videomuzu çekelim.Ateşin ışığında dudaklarımızı buluşturalım, ardından yağmur yağsın ve dans edelim.Yeterki onu görebileyim.
Onsuz ne kadar günüm geçti bilmiyorum fakat hala ona karşı aynı şeyleri hissediyorum.Onun miyavlaması,seni seviyorum diyen sesi her şeyini özlüyorum.Oysa şimdi yanan sigaramın küllerine dönüştü.Niye,yine benim yüzümden.Ben başlı başına bir hatayım.
Saate baktığımda nerdeyse yarım saat geçmişti.Tam kalkacaktımki yanıma bir adam oturdu.O adamı ilk gördüğümde gözümün önünden su ve ateşin uyumu geçti ve geri yerime çivilendim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fire and Water//Taekook
Hayran KurguWhen will the fire's longing for water? Maybe when he dies..(Semekook)