Seven

1K 119 60
                                    

<3

yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın bebeklerim




"Woahh çok heyecanlıyım hyung, hyung çok heyecanlıyım,heyecanlıyım çok hyung, heyecanlıyım hyung çok, çok hyung heyecanlı-"

"Anladım Hyunjin heyecanlısın" hava limanında korumalarla birlikte uçağa doğru ilerliyorduk.Tabi bir yandan ise Hyunjinin dramalarını ve seslerini işitiyordum.

"eee kim kim ile oturacak?"

diye bir soru yöneltti chan bize bakarak. Herkes aslında olgun bir şekilde istediği ile yan yana oturabilirdi. Tabi bazı istisnalar dışında...

"Ben leeknow hyung ile oturmak istiyorum"

Changbin ise bundan güç almış gibi

"o zaman bende felix ile oturmak istiyorum"dedi felixin yanına adımladı. 

Hyunjin ve jeongin de hala birbiri ile bakışıyordu .Bakışmalarına daha fazla dayanamazken konuştum

"O zaman hyunin ve chanminde birbirleri ile otursun sorun kapansın okay??"

onlara ship isimlerimle seslenmemle daha fazla utanmışlar ve koltuklara oturmaya başlamışlardı. Herkes iyi mutluydu da ben bu sincap ile ne yapacaktım.

O kendini cam kenarına bırakırken bende yavaşça yanına yerleştim ve oturdum.Biraz sonra da uçak havalanırdı zaten.( yazar yükseklik korkusu yüzünden hiç binmediği uçağın içini detaylıca çok merak ediyor :(  


"Hyung benden rahatsız mısın?"

ani sorduğu soru ile öyle kaldım. Ne diyecektim ki. "Şeyy hanji ben sana çok aşığımda sen bana yakın olunca üstüne atlayasım geliyor "mu deseydim.

"H-hayır Jisung rahatım seni böyle düşündüren ne?"

"Benden çok uzaksın otururken bile sanki aramızda bir kişi daha varmış gibi oturuyorsun"

Bi an durakladı ve konuşmasına yanıma yaklaşarak devam etti

"Bana soğuk davranma hyung benim senin sevgine ihtiyacım var"

"T-tamam soğuk davranmam Hanji" lanet yine kekelemiştim.

"O zaman" dedi ve bir bacağımı tutarak kendisine çekti. Şuan onun dolaylı yoldan kucağına çıkmıştım ama yan durmam bu durumu engelliyordu.

Ben heyecandan dört yana kıvrılırken o çoktan gözlerini kapatmıştı. Tamam bu onun bir şey ifade etmiyor olabilirdi ya da eder miydi ki? Bunu anlamanın tek bir yolu vardı.

Yavaşça ona daha çok yaklaştım ve kafamı kalbinin üzerine koydum. O bu hareketim ile gözünü açmış benim ne yaptığıma bakmaya çalışıyordu. Kalbinin üzerine kafamı koyduğumda benimkinden farksız bir kalp atışı hissettim.

Onun kalbide benimki gibi çok hızlı atıyordu. Neden? Neden Hanji?

Kalbini dinlediğimi farkettiğinde yavaşça kafamı eliyle oradan kaldırdı ve kendi kafasını boyun girintime koydu. Ilık nefesini boynumda hissedince huylandım ve ister istemez bir kıkırtı döküldü dudaklarımdan.

O ise bana sadece gülümsemiş ve boynuma hafif bir öpücük kondurmuştu. Kıkırtım o hareketi ile aniden kesilmişti. Yine kalbimi tekletmişti Han jisung.

Tokyo'ya varana kadar uçak yolculuğumuz böyle geçmiş Han jisung benimle oynamaya devam etmişti.Sonunda lüks bir villaya vardığımızda ise hepimizin ağzı açık kalmıştı.

"Jyp yine zenginliğini konuşturuyor aga bu ne" 

Changbin yaşlı bir aksanla bunları söylerken biz buna gülmüş ve bizde

"Changbin kendine gel sende zenginsin" demiştik.

"Ben böyle şeyler almıyorum ama" demiş ve bavulunu alıp içeriye doğru yürümeye başlamıştı.

Seungminde onunla uğraşmak isteyip arkasından

"Hyung çünkü cimrisin!" diye bağırmıştı.

Hepimiz zorda olsa evi turlamış ve odaları gezmiştik. 2 salon 1 mutfak 4 tane yatak odası ve her bir odada banyo ve daha bir sürü şeyler vardı. Yine odaları paylaşmak zorunda kalacaktık. Odaları gezmekten ve havanın sıcaklığından yorulmuş ve su içmeye başlamıştım.

"Bence uçaktaki oturduğumuz şekilde odaları paylaşalım"

Hanjinin verdiği tavsiyeyle suyu önümde duran Hyunjinin arkasına püskürtmüştüm.

"HYUNG?!"

"Özür dilerim Jinnie..."

3-2-1 Hyunjinin dramaları başlayacaktı ve içimden saymaya başladım.

"YAH BU BENİM EN SEVDİĞİM TİŞÖRTTÜ ŞİMDİ BEN BUNU YIKAMAK ZORUNDA MI KALACAĞIM?"

Ona yine sakinliğimden ödün vermeyerek  "Jinnie özür dilerim ve maalesef yıkamak zorunda kalacaksın"

Biz böyle konuşmaya devam ederken üyeler drama filmi izliyormuş gibi bizi izliyorlardı.

"Ne izliyorsunuz?"

"Yok bir şey"

dediler ve dağılmaya başladılar. Hyunjin ise koşa koşa tişörtünü yıkamaya gitmişti. Han sırıtarak yanıma geldiğinde "eee hyung odamıza çıkalım mı?" dedi.

Söyledikleriyle kulaklarım yanmaya başlamıştı. Ve yavaşça onaylıyıp bavulumu alıp yönlendirdiği odaya doğru ilerlemeye başladım.

Oda diğer odaların aksine çok karanlıktı. Bu odada şimdiden içim kararmıştı ama bir yandan hoş ve sexy de gözüküyordu. Siyah bir yatak ve siyah dekoratifler ve dahası.

Şimdiye hiç hanji ile yatmadığım için bir garip ve heyecanlı hissediyordum. Umarım bu heyecan kötüye işaret değildi...



<3





Ben bunların arasını nasıl yapacağım ya

Bir şekilde bağlayacağım ama ne çok erken ne de çok geç olmaması lazım.

Sağlıklı kalın skz ile kalın 

Sağlıklı kalın skz ile kalın 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İdol/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin