Thirteen

1K 87 69
                                    

Öhm öhm sevgili okuyucularım

Şimdi ben bu smuttan sonra bu kurguyu nasıl devam ettireceğimi bilemedim ve o yüzden büyük ihtimalle saçmalayacağım.

Yani şimdiden sonra yapacaklarım için arsız kuzenim Eylül ve TDK sorumludur teşekkürler

Haa bir de bunlar dünya turunu yapmışlar ve artık geri dönmüşler gibi düşünün pls

iyi okumalar

---------------------------------------------------------------------------


Güneş'in vuran ışığıyla gözlerimi açtım.Yataktan doğrulmaya çalıştığımda iki güçlü kol tarafından engellendim.Kollarını belime sarmış sırtımı göğsüne yaslamama izin vermişti. Dün neler olduğu yavaş yavaş aklıma geliyordu. Arkamdaki acıda bunu destekliyordu. Yaptıklarımız şimdi utanmama sebep oluyordu. Ama arkamdaki adam ise tam tersi umursamazca uyumaya devam ediyordu.

Arkamı dönüp onunla yüz yüze geldim. Ona baktığımı anlamış gibi gözlerini açmış benimkilerle buluşturmuştu. Bir kaç dakikalık bakışmanın sonunda bana doğru yaklaşmış ensemden tutup bizi derin bir öpüşmenin içine çekmişti. Bu jisung başka bir arsızdı. 

Onu omuzlarından tutup ittirmeye çalışmıştım ama ayrılmayı bırak hareket bile etmemişti. elleri yavaşça belimden aşağıya kaydığında onun ne yapmak istediğini anlayıp ona küçük bir pati atmıştım.(hani linonun sürekli seungmine veya jisunga attığı patilerden bahsediyorum hsdgfh)

"Jisung şirkete geç kalacağız"

"Canın yanmıyor mu senin? Dün biraz sert davranmış olabilirim."

biraz mı?

"Yok acımıyor. Diğer üyeler nerede? Telefonum nerede?"

Jisung konuşmam bittiğinde beni tekrar kolları arasına almış kafamı göğsüne yaslamıştı.O bu kadar rahat olurken ben geç kalma korkusuyla yanıp tutuşuyordum.

"Diğer üyeler şirkete geçtiler ve ben senin akşam merdivenden düştüğünü ve bacağının acıdığını söyledim. O yüzden bebeğim bugün dinlenme günün. Bir teşekkür edersin artık"

deyip dudaklarını büzmüş öpmemi beklemişti. Bense dudaklarının üstüne vurmuş ve kahkaha atmıştım. Madem bugün çalışmak yoktu birlikte ilk günümüzü geçirme vakti gelmişti.

Yataktan doğruldum ve onun üstüne çıktım.

"Hadi birlikte vakit geçirelim"

"Yatakta ise neden olmasın"

"Sapık" deyip gülmüştüm.

Ellerini belime sarmış üstüne uzanmamı izin vermişti.Bir kaç dakika öyle kaldıktan sonra aklımdaki soruyu sormuştum.(klişe is coming)

"Jisung biz şimdi neyiz?"

Bu dediğime gülmüş beni üstünden atıp altına almıştı. Kollarımı yatak başlığına sabitleyip yüzüme yaklaşmıştı.

"Seni dün tamı tamına 8 kere becerdiğime göre artık biz kayınçoyuz lee know"

O kendi söylediği şeye gülmeye devam ederken ben sinirlenmiştim.

"Yahh ciddi ol! Şimdiden sonra ne olacak, ne yapacağız?"

Jisungun gülen suratı kasılmıştı. Evet ben Lee Minho ilk günden ilişkimizi mahveden bir insandım.

"Bak eğer istersen Chan hyunglara söyleriz fakat JYP'nin farketmemesi lazım."

Onun söylediklerini onaylarken tekrar konuşmuştu.

"Lee know"

Sesi pürüzlü çıkmıştı. Ani duygu değiştirdiği için ve buna ben sebep olduğum için kendime kızıyordum.

"Hmm"

Üstümden kalkmış hafif yatakta doğrulmuştu.

"Ne olursa olsun benden ayrılma tamam mı?"

Onun gibi bende yatakta doğrulup yüzlerimizi yaklaştırmıştım.

"Neden bunu sordun?"

"Hiç öylesine ama bak söz ver biz hiç ayrılmayacağız."

Serçe parmağını uzatmış benim cevap vermemi bekliyordu.

"Söz sincap söz ama artık yemek yiyebilir miyiz? Midemi hissetmiyorum."

Bu dediğime hafif gülmüş ve o hüzünlü halinden çıkmıştı.

"Tamam o zaman bebeğimizi doyuralım" 

O yataktan kalkmış lavaboya yönelmişti. Kapıyı kapattığında gözlerimi kapatmış her daim birlikte olmayı dilemiştim.Bende yavaşça doğrulacakken şimdiye kadar farketmediğim acıyı şimdi hissediyordum.

Dün o kadar kendini kaptırmıştı ki deliğimi parçalayacak diye korkmuştum.

"Ahhh! Jisung işini hızlı hallet hareket edemiyorum."

"Tamammm!"

Lavabodan çıktığında benim yanıma gelmiş beni kucağına almıştı.

"Bugün şirkete gitseydin ne yapacaktın acaba?"

Onun bu dediğine somurtmuştum.

"Bana bu acıyı yaşatan kişiye aynısını yapacaktım!"

Dediğime gülmüştü. Komik bir şey mi söylemiştim?

"Küçük kedim sinirlenmiş de birilerini becermeye mi çalışmış aman aman aman."

Yanaklarımı sıkıp bebek taklitleri yapıyordu.

"O 'birileri' sen oluyordun yalnız"

"Üzgünüm bebeğim fakat bu konuda üstünlük bende. -Malesef- altımda deli gibi inleyen sensin.Ve ben bundan çok mutluyum"

Beni ne ara mutfağa götürdüğünü anlamadığım mutfak tezgahına oturtmuştu.

"Şimdi benim kediciğimin midesi ne yemek istiyor"


----------------------------------------------------------------------------------------

burada bitirip şerroluk yapıyorum.Azgın bir arkadaş ortamına sahip olduğum için otomatikmen kurguda böyle oldu. Valla iyi mi olur kötü mü bilemem.

Eleştiri gücü size sahip.

Bir de istediğiniz işte minsung bunu kesin yaşamalı dediğiniz an varsa yazabilrsiniz.

Aklıma fikir gelmiyor da 😭

kendinize iyi bakın ben daha fazla boş yapmadan gidiom öptüm mwuah


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İdol/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin