One

2.6K 156 126
                                    

Anyoneeeeee

Evet ilk ficimle karşınızdayım ve çoook heyecanlıyım.Şu zamana kadar çok minsung fici okudum ve neredeyse çoğunda minho semeydi ve bende dedim ki neden bir semesung aşığı olarak semesung yazmayayım.

Umarım beğenirsiniz 

bol bol yorum yapın <3

 "Önce sağa sonra sola ve bammm" dedim hareketleri sergilerken. "Hyung böylemi" dedi ve benim yaptığımın aynısını sergileme başladı Felix. "İyi iş tavuk, bugün iyi performans gösterdin". "HYUNG BANA TAVUK DİYİP DURMA YİAĞĞĞ". "Çemkirme tavuk" dedim ve masaya ilerleyip suyumdan bir yudum aldım.Bugün sayamadığım kadar çok dans odasında prova yapmıştım. Önce Hyunjinle şimdide Felixle dans ediyorduk.

3 racha şuan şarkı sözlerine çalışıyor olmalıydılar ki ortalıklarda gözükmüyorlardı. Seungmin yoruldum diyip yurda gitmişti. Hyunjin ve  Jeongin ise işimiz var diyip tüymüşlerdi.

"Bugün çok yorucu geçti yongbokiiie o yüzden dinlenelim"dedim. " tamam hyung ben cafeye gidiom istediğin bir şey var mı" dedi cüzdanını alırken. "İce americano " diyebildim yorgun çıkan sesimle.

Felixte gidince elime telefonu alıp yere boydan boya uzandım. Yeni çıkan albümüze gelen yorumları okudum. Stayler yine çok tatlıydılar (öyleyizdir ehe sdhfsdf)

Her birimizi övüyor ve bize sevgilerini hissettiriyorlardı. Böyle yorumları okumaya devam ederken Jisung ile ilgili bir yorum gördüm. Bir saniye göstermiş ve orada jisungun ne kadar sexy olduğunu söylemişti. Elim titreyerek tutturulan saniyeyi açtım ve jisung gerçekten arkada olmasına rağmen çok fazla sexy gözüküyordu.

Bunu daha önce fark edemediğim için kendime kızdım. Cidden staylerde olan göz beni korkutuyordu. Bu yüzden sahnede hata yapmamak için ekstra çabalıyordum. Yerdeki soğukluktan mı yoksa yorgunluğumdan mı bilmiyorum ama yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı.

Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Uyumadan önce en son duyduğum ses ise kapı sesiydi.

...

Kendimi havada süzülüyormuş gibi hissediyordum. Sanki birisi beni kucaklamış gibi. Göz kapaklarımı yavaşça açtığımda ise bana tepeden bakan bir Jisung olduğunu fark ettim. O zaman beynim işlevini kaybediyor gibiydi.Çünkü beni bir sincap çocuk belimden ve bacaklarımdan tutarak kaldırmış bir yere götürüyordu.

"Hyung uyandın mı, seni rahatsız etmemek için arabaya götürüyordum" dedi bana parıltılı bir gülümseme sunarak. Hem benden küçük birinin beni kucaklamasından hemde han jisungun elini bedenimde hissetmem den dolayı vücudumun her yeri utançla kaplanmıştı. Yanaklarımın yandığını hissediyordum.

Rüyada mıydım? "Hayır hyung rüyada falan değilsin bak daha yeni uyandın" dedi ve başıma bir öpücük kondurdu. O benim içimimi okumuştu...

"Hayır hyung sadece dıştan düşündün hem söyle bakayım hoşuna mı gitti kucağımda olmak malum hala inmiyorsun da" Yanaklarım kırmızının elli tonunu alırken Jisungun kucağından indim. Bir iki adım yürüdükten sonra arabanın yanına geldiğimizi fark ettim.

Bang chan ve menajerler bir konu hakkında konuşuyorlardı. Bizi gördüklerinde ufak bir baş selamı vererek eğildim. Aynı şekilde karşılık verdiklerinde " ooo uykucumuzda uyanmış ben sana bu koca bebeği orada bırakalım dedim jisung ama dinletemedim."dedi chan hyung sırtımı sıvazlarken.

"Hyung bu minik kediye kim kıyabilir ki "dedi ve başımı okşadı. Bugün lee knowu sevme günü falan mıydı. Yoksa rüyam devam mı ediyordu. Anlamanın tek bir yolu vardı. Kendime orta hızda bir tokat attım. Ouchhh Fena acımıştı. Hyunjin, ben sana böylemi öğrettim bakışları atarken Bang chan aptal dedi ve sırasıyla arabalara bindik.

Eve vardığımızda düşünecek çok şeyim vardı. Hepsi Han Jisung yüzündendi. Ve hala benim kalbimle oynamaya devam ediyordu. Akşam ayrı odalara giderken belimden tutup sarılması ve iyi geceler hyung demesi de bu olayı kanıtlıyordu. Bana umut veriyordu.

Ve ben her gün bu umutlara kapılıp hanjiye daha çok aşık oluyordum...




Kısa oldu biliyorum ama çok üzgünüm bebiklerim bu bir nevi tanıtım gibi bir şey oldu

diğer bölüme kaydırınız iyi okumalar 

<3



İdol/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin