Sixteen

630 67 54
                                    


Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldiii

iyi okumalar efendim <3

-------------------------------------------------


"Hyung sence nasıl davranmalıyım" felix bana bininci sorusunu sorarken elime telefonu aldım ve onu takmamaya başladım. Şirketteydik ve gündelik olarak dans ediyorduk. Ama benim heyecanlı felixim çıkışta changbinle ilk randevularına çıkacakları için bana saçma sapan sorular soruyordu.

"Bizz geldikkk" ani açılan kapı sesiyle sıçramıştım. Hyunjin ve Han elindeki kahveleri sallaya sallaya bize doğru geldiler.Kısık bir sesle hoş geldiniz dedikten sonra tekrar ayağa kalktım ve müzik standına doğru yürüdüm. Fazla mola verirsem terim soğurdu bu hiç istemediğim şeylerden birisiydi.

Ben müzik seçmeye çalışırken belimden tutulan kollarla az önce kalktığım koltuğa tekrar yapıştım.

"Kendini fazla yormamalısın hyung. Öyle değil mi Hyunjin ah?

Flörtöz sesle konuşmasıyla göz devirdim. Bu adam yani Han Jisung benim kalbimle bir oyuncak misali oynuyordu ve ben buna bayılıyordum.Ama artık dünden itibaren bir karar vermiştim. Artık o bana nasıl davranıyorsa ben de ona öyle davranacak oyununa karşılık verecektim.

Gözümün önünde americanoyu sallamasıyla odaklandım. Bana kafa sallamış ve içmemi söylemişti.Alıp bir yudum aldım.Yarım saat kadar oturmuş ve sohbet etmeye çalışmıştık. Ama sadece çalışmıştık. Çünkü üyeler bende dahil tam bir olmadığımız zamanlarda fazla utangaçtık ve konuşulacak konu bulamıyorduk. 

Herkes sessiz bir biçimde kahvesini bitirdikten sonra bu sessizliği bozan ben olmuştum.

"Hadi çok mola verdik pratiğe başlayalım"

Birkaç mırıldanma ve onaylamayla yerimden kalktım ve müzik standına doğru ilerledim.Aklımda bir sürü yeni kareografi vardı hepsini üyelere göstermek için sabırsızlanıyordum.

Müziği açtığımda herkes kendi kafasına göre esneme hareketleri yapmaya başlamıştı ben de onları kendi halinde bırakmıştım.

"Hyung esnemem de yardım eder misin?"

Bunu söyleyen kişiyi tahmin etmek zor olmamalıydı. Yine benimle oynuyordu. Arkam dönükken bile sırıtan yüzünü hissediyordum.

"Hadii bana yardım ett"

Derin bi nefes alıp yanına ilerledim.Yarı oturmuş pozisyonda bacaklarını esnetiyordu. Ve bunu yamuk yumuk yapması sinirlerimi bozmuştu.

"Öyle kendini esnetemezsin Hanji, şöyle yapacaksın"

Bu sefer ben doğru olanı gösteririken popoma şaplak yemiştim.

"Heyy burada sana bir şey anlatıyorum"

Bana biraz yaklaşmış bu sefer kısık sesle kulağıma fısıldamıştı.

"Sen bu kadar güzel dururken dinleyemiyorum"

Yine ve yine elimi ayağıma dolandırmayı başarmıştı.Onu göğsünden ittirdim aynı fısıldamayla karşılık verdim

"Bu sefer bu uçkurunu ben doldurmayacağım hanjiii"

ondan uzaklamış eski yerime geri dönmüştüm.Bu konuşmadan sonra direk dans hareketlerine başlamış ve kendimizi geliştirmeye adamıştık. Yaklaşık 5 saattir dans ettik. Bu süreç boyunca jisunga son dediğim şey canını sıkmış olmalıki bir daha benimle konuşmamıştı.

Felix biraz önce yurda gitmiş changbinle olan randevusu için hazırlanmaya başlamıştı. Hyunjin ve Han ise ortalarda gözükmüyordu. Koca dans odasında bir başıma durdukça delirdiğimi hissediyorum.

Telefon ve ceketimi alıp dışarı çıkıp yürümeye karar verdim. Kafama şapka ve yüzüme maskeyi geçirdiğimde ise tanınmamayı diledim. Sokaklardan bir bir geçiyor sessiz boş yolda yürümeye devam ettim.

Boş boş şarkılar mırıldanıp yolda yürürken kolumdan çekilip bir dar sokağa çekilmem bir oldu.Beni güçlü bir şekilde bileklerimden tutmuş duvara yaslamıştı.. 

Kimdi bu?



---------------------------------------

Öncelikle istediğiniz kadar sövebilirsiniz fakat annem teli almıştı o yüzden uzun zamandır bölüm gelmiyorr

sizce lee knowu ara sokağa çeken kim

bakalım klişe mi yapacağım yoksa başka bir şey mi ;-;

nasılsınız bu aradaa umarım iyisinizdir

Watty fotoğrafları göster artık çıldıracağım yeter ya!!

Watty fotoğrafları göster artık çıldıracağım yeter ya!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İdol/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin