👨🏼🤝👨🏻:Kediler neden özeldir? Çünkü karşılıksız severler ve saf sevgiden başka şeylere ihtiyaç duymazlar.
୨୧:writer
Odada aynı yatakta oturmuş, ayaklarını aşağı sarkıtmıştı ikisi de. Jisung nedensiz şekilde kendini kötü hissediyordu. Aklına yeni gelmişti. Bugün ilaçlarını almadı. "İzninle su almaya iniyorum." Komidinin üzerindeki su en zamansız yerde bitmişti. Odanın kapısını açtı ve hızlıca mutfağa indi. Bardağına su alırken babası yanına geldi. Gayet sesli konuşuyordu. "Ne o Jisung hani sen yemek yiyemiyordun?" "Baba izninle odama çıkmak istiyorum." "İlgi mi istedin üç yıldır? Ne diye uğraştırdın bizi? Sadece para israfısın!" Sesi gittikçe yükseliyordu. Minho sesleri duyup aşağı inmişti. Merdivenin son basamağındaydı. Sesler kesildiği sırada bardak kırılma sesiyle Minho koşarak mutfağa gitmişti. Jisung'un yüzünde hafif kan lekesi vardı ve babasının eli hala havadaydı. Cam kırıkları Jisung'a doğruydu. Minho resmen cam kırıklarını kalbinde hissetmişti. "İyi misin?" Yerdekileri umursamadan Jisung'un yanına ilerlemişti. "Ayağına batar." demişti Jisung'un babası. "Sizin ayağınız olmadığına göre sorun yok bence." Jisung'u elinden tutarak yukarı çıkardı tekrardan. O yatağa oturduktan sonra ağlamayı bekleyen gözlerini kapattı. "Bekle beni geliyorum." Mutfaktan su alıp tekrar yukarı çıkmıştı. Komidinin ikinci çekmecesini açtı ve oradan ilacı verdi. Jisung ise nasıl bildiğine şaşırıyordu. "Odanda ilk yardım seti var mı?" "Dolabın en üstünde." Minho oradan kutuyu aldı ve yatağa oturdu. Yüzündeki lekeleri silerken eline bir şey batıyordu. "Jisung yüzünde cam var!" "Ney?" "Korkma ben canını acıtmadan alacağım." Minho cımbızımsı çubukla yanağındaki camı almıştı. Tahmin ettiğinden büyüktü ve bu fazla kan akmasına sebep olmuştu. "Jisung dişini sıkman gerek." Yarasını güzelce temizledikten sonra kutuyu yerine kaldırdı ve açık olan kapıyı kapatıp, kilitledi. Minho sırtını yatak başlığına yasladı ve bacaklarını uzattı ve eline telefonunu aldı. Jisung birden ağlamaya başlamıştı. Minho telefonunu bıraktı. "Sorun ne?" "Annem bile benimle böyle ilgilenmedi.." "Sarılmak ister misin?" Jisung bunu bekliyormuş gibi Minho'nun yanına oturdu ve başını göğsüne yasladı. Minho onun saçlarını okşarken Jisung mayışmıştı. "Üç tane kedim var. Onları görmek ister misin?" "Kedileri çok severim." "O zaman yarın bana çıkıyoruz." "Hyung.. böyle uyumam senin için sorun olur mu?" "Bana izin ver." Minho kalktı ve yorganın altına girdi ve oturur pozisyondan yatar pozisyona geçmişti. Jisung tekrar başını onun göğsüne koydu ve ikisi kesintisiz bir uykuya daldı..
୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧
selam bebisleerr!! nasilsiniiz?? fic icin fikirlerinizi cok merak ediyorumm. Basa yazdigim sozlerin ne anlama geldigini gelecekte anlarsinizz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eating disorder
Fanfiction"şımarık aptal çocuğun tekisin bıktım senden." "seni seviyorum Jisung." minsung