#eight

197 21 8
                                    

🏌🏻‍♀️:Parlak şeyleri severim ama seninle kağıttan yüzükle evlenirim.

ᖭི༏ᖫྀ: writer
Jisung başını kaldırmasıyla Minho'yu görmeyi beklemiyordu. Şaşkınlıkla ona bakarken Minho masaya geçti. "Yemeğini yemeye devam etsene Jisung." "Hyung senin burada ne işin var?" "Neden annenlere bir şey demeden gittin? Endişelendiler senin için biliyor musun?" "İki güne geçer." "Jisung öyle deme lütfen." Jisung son söyleneni duymamıştı çünkü az önce yaptığı şeyin farkına varmıştı. Koca bir tabak pilav yemişti. Hızlıca yerinden kalktı ve tuvalete koştu. Minho tam olarak ne olduğunu anlamamıştı. Ardından Jisung'un sorunu aklına geldi. O da Jisung'un peşine gitti. Jisung kusmakla meşguldü. Tuvaletin kenarına oturmuş ve dizlerini kendine çekip ağlıyordu. Minho yanına oturdu ve sırtına kolunu attı ve yavaşça okşadı. "Geçti Jisung. Ağlama lütfen." Jisung sifonu çekti ve yüzünü yıkadı. Yüzü yine beyazlamıştı. Tişörtü ona üç kat büyük duruyordu. Kendine aynadan bakarken konuştu. "Kendimi böyle görmekten bıktım." "Bunun önüne geçebiliriz." "Geçebiliriz?" Minho tuvaletin kapısını kapattı ve eski yerine geçti. "İzin ver Jisung sana destek vereyim. Ama sadece hyungun olarak değil." "Nasıl yani?" "Senden hoşlanıyorum Jisung." Jisung şaşkına dönmüştü. "Ben..ben ne demem gerek.." "İçinden ne geçiyor şu an?" "Bana sarılman.." Minho sıkıca Jisung'a sarıldı. İkisi sarılırken Chris içeri girdi. "Ne oldu ortalıkta yo- pardon çıkıyorum." İkisi birbirinden ayrıldı ve sadece birbirlerini izlediler. Minho Jisung'un yüzünü okşadı. Jisung ise ayakta uyuyacak kadar mayışmıştı. "Seni seviyorum hyung.."
**************
kisa ama hos oldu bence tsk od bb

eating disorder Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin