#ten

173 18 8
                                    

👭🏻: Çünkü burası senin için çok soğuk.
📸: writer
Minho hızla sevgilisinin evine gitmişti. Kapıyı delicesine çalıyordu. Bayan Han, kapıyı açan kişiydi ve eğer geride durmasa yüzüne bir yumruk gelecekti. Minho ağzını bile açmadan Jisung'un odasına ilerledi. Kapısını ilk baştakinin aksine nazikçe çaldı. "Sevgilim." dedi sessizce. "Ben geldim. Aç hadi kapıyı, gidelim." Jisung kapının kilidini açtı. Gözleri şiş ve kırmızıydı. Minho bir sevgilinin aksine abi gibiydi şu an. Jisung'un dolabını açtı ve yerdeki çantaya kıyafet tıkıştırdı. Bazı sevdiği çizgi romanları, şarjını ve ayakkabısını aldı ve Jisung'un elini tutarak aşağı indi. Jisung'un babası Minho'yu kolundan tutup kendine çevirdi. "Ne yapıyorsun sen?" "Onun için en iyisini." "Sen ne hakla benim evime geliyorsun lan it." Adam vuracağı sırada Minho adamın elini tuttu ve ittirdi. Hiçbir şey demeden sevgilisini aldı ve evden ayrıldı. Arabasına bindirdi, kemerini taktı. Çantaları bagaja yerleştirdi ve şoför koltuğuna geçti. Şu an sinirli olduğu için sadece evden biraz uzaklaştı. Arabayı durdurup sevgilisinin titreyen ellerini tuttu. "Geçti birtanem. Ben senin yanındayım. Tamam mı?" "Özür dilerim." "Ney?" "Özür dilerim." "Jisung iyi misin?" "Özür dilerim." Minho kendi kemerini açtı ve yerinden kalkıp Jisung'un kemerini de açtıktan sonra yanına geçti. Yüzünü ellerimin arasına aldı. "Benden özür dileme." "Jisung.." "Efendim?" "Daha önce..daha önce kimse.. kimse benim için bu kadar.. kadar uğraşmadı." Nefesini kontrol etmeye çalışırken konuşmak zordu şu an Jisung için. "Ben senin sevgilinim. Yapmam gerekirdi." "Kedilerin evde kaldı." "Chris'e söylerim alır getirir." "Biz nereye gideceğiz?" "Kırsal ama işlek bir yer. Eve yakın sahil var, çarşı var, lise ve üniversite var. İster misin?" "Seninle olmam yeter." Minho sevgilisinin alnına bir öpücük bırakıp tekrar yerine geçti. Yol boyunca şarkı dinleyip başka şeylerden konuştular. Daha sonra Jisung yol üzerinde bir takıcı gördü ve durdular. Çift yüzüğü alan iki genç, belki de en mutlu günlerini yaşıyordu.
🏠.............🏠.............🏠.............🏠..........🏠..........

jypdennefretediyom yeni bir fice baslamis kesinlikle bakin!!

eating disorder Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin