Hoofdstuk 1

814 39 3
                                    

Vandaag is de dag dat er weer mensen worden geadopteerd dus moeten we vroeg van bed af vandaag. Ik heb mijn wekker om 7 uur gezet en als de wekker ook gaat druk ik hem gelijk uit. Na nog even 10 minuten te hebben gelegen stap ik mijn bed uit. Ik pak wat kleren en wat ondergoed en loop naar de badkamer toe om te gaan douchen. Ik trek mijn pyjama uit en maak mijn haar los. Ik ga onder de douche en als ik klaar ben droog ik me af en trek mijn ondergoed en kleren aan. Als ik terug ben in mijn kamer kam ik mijn haar uit en doe wat make-up op (foundation, mascara, oogpotlood).

Als ik klaar ben loop ik naar beneden om te ontbijten en dan zie ik dat mijn aller beste vriendin (Rosalie) er al zit. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten.
"Goedemorgen" zegt ze vrolijk.
"Goedemorgen, waarom ben je zo vrolijk?" Vraag ik haar verbaasd.
"Weet je het nog niet er komen vandaag hele bijzondere gasten om iemand te adopteren" zegt ze enthousiast.
"Wie dan?"
"Een groep genaamd 5 Seconds of Summer!" Schreeuwt ze uit van opwinding.
"Nog nooit van gehoord , zijn ze beroemd ofzo?"
"Ja ze zijn een band en ze zijn super knap, ik snap echt niet dat jij ze niet kent"
"Nou sorry hoor ik kan er ook niks aan doen dat jij uren lang naar gossip bladen zit te kijken" zeg ik lachend.
"Oké ja dat is waar maar dan nog ze zijn heel erg beroemd"
En dan horen we de bel gaan dat betekend dat de mensen die ons willen adopteren er zijn en dus ook 5 Seconds of Summer terwijl ik nog steeds niet precies weet wie het zijn. Ik weet alleen dat het een band is die zingt en dat ze knap zijn als ik zo van Rosalie hoor.

Rosalie en ik loop naar de grote woonkamer en we zien mensen lopen die naar de kleine kinderen kijken en niet naar ons, maar er is een groep die naar ons kijkt en ik hoor Rosalie in mijn oor fluisteren dat die vier jongens 5 Seconds of Summer zijn. Wanneer ze dat heeft gefluisterd lopen de jongens naar ons toe en zie ik dat Rosalie hysterisch wordt en wegloopt zodat ik achter blijf met de jongens van 5 Seconds of Summer.
"Heey" zegt een van de jongens met blond haar.
"Heey" zeg ik terug.
"Wat is je naam" vraagt de jongen met het blonde haar.
"Ik ben Hailey en wie zijn jullie?" Vraag ik terug.
"Ik ben Luke Hemmings" zegt de jongen met blond haar.
"Ik ben Calum Hood" zegt de jongen met zwart haar.
"Ik ben Michael Clifford" zegt de jongen met paars blauw achtig haar.
"En ik ben Ashton Irwin" zegt de jonge met bruin haar.
Ze geven me allemaal een hand en ik wordt er best verlegen van omdat ze super knap zijn. Dat zij Rosalie al maar ik heb een heel andere smaak dan haar.

Na een tijdje te hebben gepraat en elkaar wat beter hebben leren kennen zeggen ze iets dat ik niet verwacht had.
"Wij willen je adopteren" zegt Luke en iedereen knikt instemmend ja.
"Waarom ben ik niet een beetje oud ik ben namelijk al 17 hè" zeg ik geschrokken.
"Ja maar dat maakt niet uit je bent leuk, grappig en gezellig en dat is wat we willen" zegt calum.
"Oké" zeg ik enthousiast.
"Wij gaan even alles regelen en dan kan jij je spullen pakken en afscheid nemen van je vrienden" zegt Michael vrolijk .
"Oké" zeg ik en loop weg om mijn spullen te pakken en afscheid te nemen van Rosalie.

Als ik op mijn kamer ben pak ik mijn koffers. Ik stop al mijn kleren er in, mijn make-up, mijn borstel en haar spullen, mijn sieraden, en alle andere spullen die ik heb. Als ik klaar ben loop ik naar beneden met mijn koffers om Rosalie te gaan zoeken en afscheid te nemen en gelukkig heb ik haar gelijk kunnen vinden. Ik pak haar vast en zeg:
"Ik ben geadopteerd door 5 Seconds of Summer" zeg ik blij.
"ik ga je ontzettend erg missen, maar ik hoop wel dat je het heel erg leuk gaat vinden daar en we gaan sowieso heel vaak whatsappen en bellen en misschien ook nog wel afspreken als dat kan" zegt ze terwijl ze me knuffelt.
"Ik ga jou ook missen en we gaan sowieso heel veel appen en mailen en natuurlijk gaan we afspreken met elkaar" zeg ik een beetje verdrietig.

Na een tijdje zie ik dat Ashton eraan komt lopen en zegt dat we moeten gaan. Ik geef Rosalie nog een laatste stevige knuffel en loop dan Ashton achterna naar een auto. Er komt een man naar me toe en pakt mijn koffers over om in de kofferbak te doen en ik ga in de auto zitten.

Als we een tijdje hebben gereden zie ik een heel groot huis en ik ben ook heel erg verbaasd als de auto daar parkeert ik stap uit en loop de jongens achterna zo mijn nieuwe leven tegemoet.

Dit was mijn eerste hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden. Like en laat een comment achter als er iets verkeerd is.

XX

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu