Hoofdstuk 9

197 15 1
                                    

POV Calum

We rijden nog steeds achter het busje aan. Bij een tankstation stopt de bus en komt er iemand uit de auto. Maar het is een vrouw.
"Het is niet haar vader" zegt micheal wanhopig.
"Nee, wat moeten we nou?" Vraag ik.
"We kunnen de politie inlichten, maar dan denk ik dat hij hailey iets aan gaat doen" zegt ashton.
"Ja dat kunnen we niet doen we moet het zelf onderhanden nemen" zegt Luke met moed.
"Helemaal mee eens" zeggen Camile en Mirabella in koor.

POV Luke

Als we nog zo'n 2 uur rond hebben gekeken gaan we toch maar naar huis. We willen net naar binnen lopen maar dan ligt er weer een brief. We lopen zo snel als we kunnen naar binnen. Ik maak de envelop open en ik begin te lezen.

Als jullie Hailey ooit terug willen zien dan moeten jullie meerdere opdrachten doen voor mij en als je daar niet met eens bent dan heb je pech en vermoord ik haar. Het is jullie keus. Als jullie wel voor de opdrachten kiezen dan kun je veder lezen. De eerste opdracht is als volgt. Morgenvroeg om 6 uur s'ochtends komen jullie naar de school van Hailey en geven jullie mij 10 miljoen euro. Als jullie mij die 10 miljoen euro geven dan verzeker ik je dat haar niks overkomt. Voor bewijs krijgen jullie een laptop en daarop kun je volgen wat er gebeurd met haar. De tweede opdracht krijgen jullie gelijk als jullie mij die 10 miljoen hebben gegeven.

PS als je de politie inschakelt dan ben je haar voorgoed kwijt.

Iedereen is even stil, maar dan begint Micheal te praten.
"We moeten die 10 miljoen wel geven als we haar ooit nog terug willen zien."
"Ja ik weet het, maar straks luist hij ons erin en dan?" Vraag ik.
"Dan zien we haar misschien nooit meer terug" zegt Mirabella bezorgd.
"Nooit meer" benadrukt Camile.
We hebben het er nog een tijdje over gehad en dan besluiten we om naar bed te gaan omdat we morgen er vroeg uit om de 10 miljoen af te geven.

Camile en Mirabella slapen hier ook omdat ze mee willen met ons. Het is ook hun vriendin dus ik begrijp het helemaal.

POV Hailey

Ik zit nog steeds te klooien met de touw om mijn polsen en dan voel ik dat de touw losser wordt en voor ik het weet ben ik vrij. Maar net als ik vrij ben komt mijn vader binnen en doe ik net of ik nog vast zit.
"Je vriendjes komen me morgen geld geven, maar ze weten niet dat ik met dat geld met naar het buitenland gaat. Ze denken dat ik het meen." Zegt hij met een gemeen lachje.
Ik zeg niks en hij komt naar me toe lopen.
"Zeg wat hoer of anders krijg jij het niet zo makkelijk"
Nog steeds negeer ik hem en ik voel weer een harde klap op mijn gezicht. Hij is nog harder dan de vorige keer en de tranen springen me in de ogen. Hij wilt mijn jurkje omhoog doen maar dat ik niet toe en bijt hem. Dat had ik beter niet kunnen doen want hij wilt mijn losmaken, maar hij ziet dat ik al los ben. Hij trekt me mee en gooit me op een groot matras dat hier in de kamer lag. Ik pak mij ruw beet bij mijn polsen als hij mijn voeten heeft losgemaakt. Hij scheurt mijn kleding kapot en voor ik het weet lig ik naakt onder hem en hij naakt boven mij. Hij gaat ruw op en neer en de pijn is ondragelijk. Ik word weer verkracht en niemand kan er iets aan doen.

Sorry dat jullie zolang moesten wachten op een hoofdstuk, maar ik had geen inspiratie meer en ik ben bezig met een nieuw boek genaamd one night stand with 5sos. Het boek komt binnenkort op mijn account te staan dus ik hoop dat jullie die gaan lezen. In de foto zie je trouwens hoe bang Hailey is.

Bye xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 23, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu