Hoofdstuk 3

638 37 2
                                    

Als we bijna op school zijn vraag ik nog een ding aan Ashton, Calum, Luke en Michael.
"Wat is eigenlijk mijn achternaam?" Vraag ik.
"Wij hebben je de achternaam van ons allemaal gegeven, dus je heet Hailey Hemmings Clifford Irwin Hood" zegt Calum.
"Okee, best cool eigenlijk dat ik vier achternamen heb" zeg ik blij.
Als we bij de school komen geef ik iedereen een knuffel en stap ik uit.
"Tot vanmiddag" zeg ik.
"Tot vanmiddag" zeggen ze allemaal in koor.
Ik loop de school in en zoek voor de directeurs kantoor. Als ik het eindelijk heb gevonden klop ik aan en hoor ik dat ik binnen mag komen.
"Goedemorgen, Hailey Hemmings Clifford Irwin Hood was het toch?" Vraagt de burgemeester een beetje twijfelend.
"Ja dat is mijn naam" zeg ik en schudt zijn hand.
"Mijn naam is Jonathan Smith" zegt de meneer vriendelijk.
"Aangenaam" zeg ik.
"Hier is je rooster die je nodig hebt voor deze week" zegt hij en geeft me de rooster.
Ik pak het aan en dan zegt hij dat ik mag gaan. Ik loop de deur uit en ga naar mijn eerste les.

Ik kom bij mijn eerste les van vandaag aan en dat is wiskunde. Ik loop de les in en zie dat er nog een plekje vrij is voor 2 meisjes. Een heeft bruin golvend haar en bruine ogen. Ze heeft een wat donkere huid maar ook weer niet te donker. Ze is gewoon super mooi en perfect. De andere is precies het tegenovergestelde. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Ze heeft geen donker huid en is ook super mooi en perfect in tegenstelling tot mij zelf. Ik denk dat ze vriendinnen zijn aangezien ze veel met elkaar praten. Ik ga zitten en doe zo normaal mogelijk.
"Heey ben jij niet degene die is geadopteerd door 5 Seconds of Summer" zegt het meisje met het blonde haar.
"Ja dat ben ik" zeg ik.
"Cool zeg. ik wou dat ik jou was " zegt het meisje met het bruine haar.
"Vast niet. Ik bedoel kijk hoe mooi jullie zijn" zeg ik wat verbaasd omdat ze mij willen zijn.
"Jij bent ook mooi hoor" zegt het meisje met het blonde haar.
"Hoe heten jullie eigenlijk?" Vraag ik.
"Ik heet Camile Jones" zegt het meisje met het blonde haar.
"En ik ben Mirabella Watson" zegt het meisje met het bruine haar.
"En jij bent zeker Hailey maar wat is je achternaam eigenlijk?" Vraagt Camile.
"Mijn achternaam is Hemmings Clifford Irwin Hood" zeg ik.
"Wow vier achternamen, jij heb geluk" zegt Camile.
De les begint en we stoppen met praten aangezien we er anders uit worden gestuurd. Na de les hebben Camile, Mirabella en ik allemaal andere lessen, maar we hebben afgesproken bij elkaar te zitten in de pauze.

Ik kwam bijna te laat in mijn volgende les namelijk Engels. Ik volg de rest van de lessen die ik nog heb tot dat het pauze is. Ik loop naar me kluisje en stop mijn spullen die ik niet nodig heb in mijn kluisje en dan zie ik Mirabella en Camile naar me toe lopen.
"Heey, hoe waren je lessen?" Vraagt Mirabella.
"Best saai en bij jullie?" Vraag ik.
"Bij mij was het ook saai we hebben bijna niks gedaan" zegt Camile wat uitgeput.
"Bij mij was het ook niks want ik heb alleen maar lessen gehad waar ik niks van snap" zegt Mirabella.
"Welke lessen snap jij wel?" Vraagt Camile een beetje lachend.
"Nou maak er geen grapjes over ik moet mijn cijfers nog ophalen anders mag ik dit jaar niet op vakantie" zegt Mirabella.
"Ik wil je wel helpen met de vakken die je niet snap" zeg ik.
"Als je dat wil ben je mijn redder" zegt Mirabella blij.
"Oké dat is dan geregeld, kunnen jullie zaterdag komen bij mij thuis dan houden we een studiedag en misschien kijken we later dan nog wel een film ofzo" zeg ik blij aangezien ik 2 nieuwe vriendinnen hebben.
"Ja super leuk" zegt Camile.

De bel gaat en we geven elkaar nog snel elkaars nummer aan elkaar en dan lopen we naar de les. De laatste lessen gaan snel en al gouw zit ik alweer in de auto naar huis.
"Hoe was school?" Vraagt Ashton.
"Was wel okee, ik heb twee nieuwe vriendinnen. Ze heten Camile en Mirabella" zeg ik.
"Super leuk dan kan je ook eens afspreken" zegt Luke blij.
"Heb ik al gedaan ze komen zaterdag bij ons om te studeren als jullie dat goed vinden" zeg ik blij.
"Ja hoor, dan kunnen wij ze ook ontmoeten" zegt Calum.
"Oké dat wordt echt leuk" zeg ik.

We rijden de oprit op en stappen uit. Ik loop naar binnen en ga gelijk door naar mijn kamer en dan krijg ik een berichtje. Een berichtje van iemand die ik nooit had verwacht.

Dit is mijn derde hoofdstuk en ik ben er trots op. Wie denken jullie wie er een berichtje stuurd? Laat een comment achter en like. In de media staat een foto van Camile en Mirabella samen. ❤️❤️❤️

Xx

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu