Ik krijg een berichtje van mijn vader!! En ik ben er bang voor want er staat in -Is het leuk bij je nieuwe familie. Ik ga je leven kapot maken. Je betekend niks meer voor mij. Je laat me gewoon stikken voor die losers.-.
Wanneer ik het bericht heb gelezen klopt er iemand op de deur en ik zeg dat hij binnen mag komen.
"Heey, het eten is kla... Waarom ben je verdrietig?" Vraagt Luke bezorgd.
"O niks" zeg ik en veeg mijn tranen weg.
"Dit is niet niks. Je kunt het me gerust vertellen" zegt Luke nog steeds bezorgd.
"Ik weet niet of ik het kan vertellen" zeg ik.
"Waarom niet?" Vraagt Luke.
"Omdat ik bang ben dat er iets met jullie gaat gebeuren als ik het vertel" zeg ik wat bang.
"Ik neem de risico" zegt Luke lief.
"Oké, nou ehm ik weet niet waar ik moet beginnen" zeg ik.
"Begin maar waar je wil beginnen" zegt Luke (ik voel me echt veilig bij hem).
"Het begon allemaal toen mijn moeder overleed. Mijn vader begon daardoor veel te drinken en was daarom niet zichzelf. Hij was altijd de gene die me sloeg en me verkrachte. Toen ik de kans had heb ik de politie gebeld en ben ik dus in een adoptie verblijf gekomen zodat ik in een andere familie terecht kon komen. En dat is wanneer ik jullie ontmoette. En ik krijg nu net een bericht dat hij mijn leven kapot gaat maken en dat ik niks voor hem beteken" zeg ik en dan barst ik in huilen uit.
Luke trekt me in een knuffel en zo zitten we een tijdje.Er wordt weer op de deur geklopt en Calum komt binnen.
"Jongens het eten is klaar we wachten op jullie" zegt Calum en dan ziet hij dat ik huil. " o wat is er gebeurd?" Vraagt Calum bezorgd.
"Vertel ik je later wel. Zeg maar dat we er zo aan komen" zegt Luke en Calum doet de deur weer dicht.
"Dank je voor het troosten" zeg ik en geef hem nog een knuffel.
"Geen dank. Zullen we nu maar naar beneden gaan ze wachten" zegt Luke als hij me los laat.
"Ja is goed en vertel jij het hun want ik heb geen zin om het nog een keer te vertellen en dan weer te huilen" zeg ik.
"Ja is goed" zegt Luke.
"Dank je" zeg ik en dan lopen we naar beneden.POV Luke
Na het eten vertel ik de jongens het hele verhaal dat Hailey me verteld heeft.
"Dus haar vaders bedreigt haar?" Vraagt Calum voor de zekerheid na.
"Ja en het ergste is dat zij er super bang voor is dat hij haar weer verkracht" zeg ik.
"Dat zou ik ook zijn als dat mij was overkomen" zegt Ashton.
"Ja ik bedoel het is ook niet niks" zegt Michael bevestigend.Als we nog even hebben gepraat over van alles en nog wat is het al half twaalf. Ik loop nog even langs Hailey's kamer om te kijken of ze slaapt. Ik doe de deur open en dan zie ik haar huilend op haar bed zitten en ik ren zo snel als ik kan naar haar toe.
"Wat is er?" Vraag ik bezorgd en ze geeft me haar telefoon.
-je hebt het hun verteld hè. Dat had je niet moeten doen. Ik moet ze nu vermoorden omdat ze het weten dat snap je toch wel. En als iedereen die je lief heb er niet meer is kom ik je halen en dan kunnen we weer samen wonen.-
Ik lees het door en leg daarna de telefoon weg. Ik trek Hailey in een knuffel en zo zitten we wel een tijdje. Als ik weg wil gaan om haar te laten slapen pakt ze mijn arm vast.
"Wil je bij mij blijven vannacht anders kan ik niet slapen" zegt Hailey een beetje bang.
"Ja is goed" zeg ik.
Ik ga naast haar liggen en doe de deken over ons heen. Hailey ligt heel dicht tegen me aan en al snel vallen we allebei in slaap.Hoe vonden jullie het? Waarom doet haar vader haar dit aan? Laat het in de comments achter en like. In de media zie je hoe bezorgd Hailey is. Tot het volgende hoofdstuk.
Xx
JE LEEST
Adopted by 5sos
Teen FictionHeey, ik ben Hailey en ik ben 17 jaar en ik ben nog nooit geadopteerd en ik denk dat ook nooit gaat gebeuren. Tenminste niet totdat er een groep genaamd 5 seconde of summer komt die iemand gaan adopteren en laat dat nou eens raar genoeg ik zijn. Dit...