Hoofdstuk 8

296 22 2
                                    

POV Luke

Nadat we Mirabella en Camile hadden opgehaald zijn we gaan rijden door de stad om te zien of we ergens een verdacht busje zagen, maar jammer genoeg zagen we die nergens rijden. We zijn nu al twee uur onderweg en elk minuut wordt ik zenuwachtiger. Ik wil haar niet kwijt. Ik ben verliefd op haar en dat ga ik haar vertellen zodra we haar hebben gevonden.

POV Michael

Ik zie dat Luke super zenuwachtig is en ik snap het ook wel. We zijn allemaal super zenuwachtig. Er mag gewoon niks met haar gebeuren. Ik word uit me gedachten gehaald als Camile iets zegt.

"Ik hoop echt dat we haar vinden. Ik kan er echt niet tegen om te weten dat ze misschien mishandeld word nu" zegt ze en begint te snikken.

"Shhh"sust calum haar en trekt haar in een knuffel "Het komt allemaal goed, geloof me, we vinden haar wel dat beloof ik".

Ik zie ook dat Ashton Mirabella in een knuffel trekt en je kunt gewoon zien dat ze stapel gek zijn op elkaar.

POV Hailey

Ik kijk om me heen en zie een donkere kamer. Ik zit op een stoel en ik ben vastgebonden bij mijn armen en benen en het begint zeer te doen. Ik probeer me los te maken, maar het heeft geen zin het zit te strak. Als ik al een tijdje bezig ben hoor ik de deur opengaan en stop ik gelijk. het licht gaat aan en daar zie ik hem dan staan mijn vader en ik begin hard te gillen.

"Haha denk je nou dat dat helpt? niemand kan je horen we zijn kilometers weg van huizen en auto's. niemand kan je vinden en niemand kan je horen" zegt hij met een enge stem.

"Laat me gaan, ik wil hier niet zijn bij jou. ik wil bij Luke, Calum, Michael en Ashton zijn. zij zijn mijn nieuwe ouders nu niet jij. jij bent dood voor mij" dat had ik beter niet kunnen zeggen want ik voel een harde klap op mijn gezicht en het doet zeer, maar ik laat me niet kennen en doe net of het geen pijn doet. ook al is dat best moeilijk, maar het lukt me.

hij loopt boos weg en gooit de deur hard dicht. gelukkig dan ben ik even van hem af en kan ik proberen de knopen los te maken zodat ik weg kan.

POV Calum

Hier lig ik dan met Camile in mijn armen. we hebben nog steeds niks gevonden en elk minuut worden we ongeruster.

Als we nog een tijdje aan het rijden zijn zie ik iets verdachts rijden.

"Jongens kijk daar eens een zwart busje met geblindeerde ramen. misschien zit ze daar in" zei ik zo snel als ik kon. Luke ziet het nu ook en zo snel als hij kan gaat hij er achter aan. hopelijk is dit het busje dat we zochten zodat we Hailey kunnen gaan redden.

Sorry, sorry, sorry. Ik heb echt al super lang geen hoofdstuk erop gezet, maar dat kwam omdat ik het in het begin van de schooljaar het heel erg druk had. Maar wat vonden jullie van de vader van Hailey? Denk je dat het de goede bus is? Laat het achter in de comments en vote!!!

XXX

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu