Als we binnen zijn zie ik een grote hal en dan bedoel ik ook heel groot.
"Wat kijk jij verbaasd" zegt Luke lachend
"Vind je het niet logisch ik heb nog nooit in zo'n grote huis gewoont, dit is niet zo gewoon voor mij hè" zeg ik.
"Dat is waar, maar het is maar een huis" zegt Michael.
"Ja maar dan nog" zeg ik nog steeds verbaasd.Ashton, Luke, Michael en Calum hebben me allemaal het huis laten zien er is een super grote woonkamer, een super grote keuken met alle eten van de wereld (Okee niet letterlijk), ze hebben 6 badkamers, 12 slaapkamers en een zwembad. Als laatst komen we bij mijn slaapkamer zodat ik vast mijn spullen kan uitpakken. Als ik mijn kamer in loop zie ik een hemelbed, inloopkast, een bureau met laptop en allemaal andere dingen, een kast waar ik nog meer spullen in kwijt kan en geloof het of niet een eigen badkamer.
"O mijn god, is dit een droom?" Vraag ik verbaasd.
"Nee dit is geen droom het is echt jou kamer dus we laten je even alleen zodat je kan uitpakken en rustig kan rondkijken" zegt Calum en ik schud ja.
Ze lopen allemaal mijn kamer uit en als ik denk dat ze ver genoeg zijn begin ik te gillen van blijdschap. Na even gegild te hebben pak ik koffers uit mijn kleren hang ik in de inloopkast met mijn schoenen, riemen en mijn andere kledingspullen. Mijn make-up, borstel en haarspullen leg ik in een soort van mandje op mijn bureau. Mijn persoonlijk spullen en andere dingen hang ik allemaal op of leg ik in mijn kast.Als ik eindelijk klaar ben loop ik naar beneden en zie ik dat de jongens iets verschuilen.
"Wat verschuilen jullie?" Vraag ik verbaasd.
"Niks" zeggen ze allemaal te gelijk.
"Je kunt het niet meer verbergen dus zeg het nu gewoon maar" zeg ik.
"Oké, eigenlijk wouden we je dit pas vanavond geven maar aangezien je ons al heb gezien, alsjeblieft" zegt Ashton vrolijk.
Ik pak het cadeautje van hem aan en schuur het mooie pakpapier eraf en dan zie ik een iPhone 6 en geef ik ze allemaal een knuffel. Ik heb namelijk nog nooit zo'n dure telefoon in mijn hele leven gehad.
"Echt heel erg bedankt" zeg ik blij.
"Geen dank" zegt Luke.
"O nog een ding je gaat morgen naar een nieuwe school die Western high heet" zegt Calum.
"Oké, maar ik heb nog helemaal geen spullen voor die school" zeg ik.
"Hebben wij al voor gezorgd toen jij boven was" zegt Ashton.
"Ja we hebben al je boeken, schriften, pennen en andere dingen voor school al" voegt Calum eraan toe.
"Oké en staan jullie nummers al in deze telefoon want ik moet jullie wel kunnen bereiken als er iets is" vraag ik
"Nee eigenlijk nog niet we hebben hem pas net gekocht dus we hadden niet echt tijd om de telefoon te installeren" zegt Luke.
"O okee dan installeer ik hem nu wel ff dan kunnen jullie je telefoonnummers erin zetten" zeg ik.
"Okee" zeggen ze allemaal.Als ik de telefoon heb geïnstalleerd en de nummers erin staat roept Ashton dat het er is. We hebben namelijk pizza bestelt. We hebben de rest van de avond wat gepraat en wat tv gekeken en blijkbaar ben ik in slaap gevallen want ik voel dat iemand met optilt. Ik doe mijn ogen een beetje open en zie dat het Luke is. Hij is eigenlijk super knap en heel erg aardig. Hij legt me op mijn bed en legt de dekken over me heen en dan voel ik dat hij me een kus op mijn voorhoofd geeft en gelijk daarna val ik in slaap.
De volgende ochtend hoor ik een wekker gaan en zet hem uit. Luke heeft zeker die wekker gezet omdat ik naar school moet. Ik stap mijn bed uit, pak water ondergoed en kleren en loop dan naar mijn badkamer om te douchen.
Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en doe mijn ondergoed en kleren aan. Ik heb een zwarte leren skinny jeans met een zwart topje en een leren jasje aan en daaronder een paar zwarte hakken. Ik doe wat foundation op en daarna wat mascara en een oogpotlood. Ik kam mijn haren uit en laat het los hangen op mijn schouders.
Als ik klaar ben pak ik mijn tas voor school alvast in en loop ik naar beneden. Daar zie ik een super groot ontbijt staan met alles erop en eraan en ik zie dat de jongens al aan het eten zijn dus ga ik ook maar aan tafel zitten en begin aan mijn ontbijt.
"Goedemorgen" zeggen ze allemaal 1 voor 1.
"Goedemorgen" zeg ik.
"Heb je lekker geslapen?" Vraagt Luke.
"Ja heel lekker zelfs, dat bed is echt goddelijk" zeg ik blij.
Ze beginnen allemaal te lachen en eten dan weer veder aan hun ontbijt.Als we klaar zijn met het ontbijt stop ik wat eten in mijn tas voor school en hoor ik Michael zeggen dat we moeten gaan omdat ik anders te laat kom voor school. Ik stap in de auto met alles wat ik nodig heb en we rijden naar mijn nieuwe school waar ik hopelijk veel nieuwe vrienden ga maken.
Heey, dit was mijn tweede hoofdstuk alweer ik hoop dat jullie het leuk vinden. In de media staat een
foto van de outfit dat ze aan heeft. Like en laat een comment achter.XX
P.S wat vinden jullie ervan zover?
JE LEEST
Adopted by 5sos
Teen FictionHeey, ik ben Hailey en ik ben 17 jaar en ik ben nog nooit geadopteerd en ik denk dat ook nooit gaat gebeuren. Tenminste niet totdat er een groep genaamd 5 seconde of summer komt die iemand gaan adopteren en laat dat nou eens raar genoeg ik zijn. Dit...