POV Calum
Vandaag hebben we Hailey thuis gelaten omdat ze te bang was om naar school te gaan. Ik snap het ook wel ze heeft een heftige verleden gehad.
"Goedemorgen" zegt Hailey.
"Goedemorgen" zeg ik terug.
Ze gaat zitten en begint aan haar ontbijt en dan zie ik Luke binnen komen.
"Jij bent laat wakker" zeg ik.
"Ja ik was gister tot heel laat op" zegt Luke.
"Okee" zeg ik.POV Luke
Ik vond het eigenlijk best fijn om bij Hailey te liggen, maar dat kan ik natuurlijk de jongens niet vertellen dat zou raar over komen en ik hoop dat Hailey dat ook beseft. Ik pak een broodje en smeer er pindakaas op.
"Hoe heb je geslapen?" Vraag ik aan Hailey als ik een hap van mijn brood heb genomen.
"Best goed, jij?" Vraagt ze terug.
"Ook goed" zeg ik terug.
Als we ontbeten hebben ruimen we alles op en gaan we een spelletje doen, namelijk truth or dare (we hadden toch niks te doen). We gaan allemaal in een kring zitten en ik mag beginnen.
"Truth or dare aan Calum" zeg ik.
"Dare" zegt Calum zelfverzekerd.
Net als ik iets wil zeggen hoor ik deurbel.POV Calum
Luke loopt naar de deur en hij komt terug met twee meisjes.
"Ze zijn hier voor jou Hailey" zegt Luke.
"Misschien willen ze mee doen" zeg ik.
"Ja leuk" zeggen de twee meiden allebei tegelijk.
"Zijn jullie Mirabella en Camile?" Vraagt Michael.
"Ja" zegt een van de meisjes.
"En wie is wie?" Vraagt Ashton.
"Ik ben Mirabella" zegt het meisje met het bruine haar.
"En ik ben Camile" zegt het meisje met het blonde haar.
"Okee, ga maar zitten Luke wou me net vertellen wat ik moest doen" zeg ik.
"Kus een van de meisje hier op de mond" zegt Luke met een grijns op zijn gezicht als hij weer zit.
"Zeg ff wie want ik wil niemand kwetsen" zeg ik.
"Okee, kus Camile" zegt Luke.POV Camile
Dit is een beetje ongemakkelijk ik ken die hele jongen niet eens, maar hij is wel super cute. Hij leunt naar me toe en voor ik het weet raakt hij mijn lippen. En zo snel als zijn lippen op de mijne waren zo snel waren ze ook weer weg.
"Okee, Calum het is joun beurt" zegt Luke.
"Truth or dare aan Hailey" zeg ik.
"Dare" zegt Hailey.
"Okee kus Luke" zegt Calum blijkbaar om hem terug te pakken.POV Hailey
O MIJN GOD! Kan hij dit wel maken. Ik bedoel ik ben een soort van zijn dochter, maar zo te zien twijfelt Luke voor geen moment en kust hij me en ik wordt helemaal rood. Ik kan niet verliefd op hem worden dat zou verkeerd zijn. Calum haalt me uit mijn gedachten door te zeggen dat ik aan de beurt ben.
"Truth or dare aan Mirabella" zeg ik.
"Truth" zegt Mirabella.
"Welke van de jongens vindt je het knapst?" Vraag ik.POV Mirabella
Ik weet het niet ze zijn allemaal wel heel erg cute en voor ik het weet zeg ik Ashton en ik zie dat Ashton een beetje bloost.
Daardoor bloos ik zelf ook.POV Micheal
We hebben nog een tijdje truth or dare gespeeld en toen zijn Mirabella en Camile weg gegaan. Het was namelijk al laat. We hebben nog even een tijdje gezeten en toen zijn we naar bed gegaan.POV Ashton
Op weg naar mijn kamer om me klaar te maken voor bed denk ik steeds over dat Mirabella mijn naam noemde, toen ze haar vroegen wie het leukste was. Ik denk dat iedereen me heeft zien blozen, dat was echt awkward. Ik kom in mijn kamer poets mijn tanden en ga liggen op bed en val al snel in slaap.POV Luke
Ik denk dat ik Hailey leuk ga vinden. Het is niet goed dat weet ik, omdat ze mijn dochter is. Maar dan nog als ik bij haar ben voel ik me goed. Met die gedachte val ik in slaap.Hoe vinden jullie Luke en Hailey samen? En hoe vinden jullie Camile en Calum samen? En hoe vinden jullie Mirabella en Ashton samen? Okee dat zijn veel vragen, laat je antwoordt in de comments. En like. In de media zie je Luke en Hailey samen.
Xx
JE LEEST
Adopted by 5sos
Teen FictionHeey, ik ben Hailey en ik ben 17 jaar en ik ben nog nooit geadopteerd en ik denk dat ook nooit gaat gebeuren. Tenminste niet totdat er een groep genaamd 5 seconde of summer komt die iemand gaan adopteren en laat dat nou eens raar genoeg ik zijn. Dit...