Ik word in een bus gegooid, tenminste dat denk ik. Ik voel dat hij mijn haar pakt en er een stukje van af knipt en ik probeer hem van me af te schoppen, maar dan voel ik een harde klap op mijn gezicht en krijg ik tranen in mijn ogen. Na een tijdje voel ik dat we wegrijden en ik hoor niemand roepen om mijn naam. Vast omdat ze niet weten dat ik weg ben of omdat ze niet om me geven. Ik wordt meegenomen door mijn vader en niemand kan mij nog reden. Mijn vader is namelijk iemand die moeilijk te vinden is.
POV Luke
'Hè, jongens waar is Hailey? Ik dacht dat ze alleen ff de deur zou open doen?' Vraag ik.
'Ik weet het ook niet. Ik kijk wel even rond om te kijken waar ze is.' Zegt Ashton.
'Ja ik ga ook wel even kijken' zegt Calum een beetje bezorgd.
Nadat ze dat hadden gezegd stonden ze gelijk overeind en liepen ze allebei een kant op. Michael en ik stonden ook op en liepen naar buiten om te kijken of ze daar was. Ik zie helemaal niemand en als ik naar beneden kijk zie ik daar een brief liggen.
'Jongens ik heb een brief gevonden!' Schreeuw ik zo hard als ik kan zodat iedereen het hoord.
'Hoe bedoel je een brief?' Vraagt Calum als hij beneden is.
'Zoals ik het zeg een brief.' Zeg ik.
Ik maak de brief voorzichtig open en ik zie dat er meerdere dingen in zitten. Als eerst pak ik de brief en lees ik die voor.Beste jongens,
Jullie zullen Hailey nooit meer terug zien, ze is nu van mij. Ik ben haar vader en niet jullie. Als jullie mij of Hailey gaan zoeken lukt je dat toch niet, want ik ben onvindbaar. Veel plezier met je leven nog veder.
Doeiiiii
P.S als je niet gelooft dat ik Hailey heb. Er zit een foto en een stuk van haar haar in de envelop.
POV Calum
Ik krijg tranen in mijn ogen en begin zachtjes te snikken, en zo te zien ben ik niet de enige. Luke laat de foto zien en daar zie je Hailey zitten met een zak om haar hoofd. Je kunt zien dat haar handen vast achter haar rug zitten en haar voeten zijn ook vast gebonden. Luke legt het haar erbij en we kunnen gelijk zien dat het haar van Hailey is en daardoor stort ik bijna helemaal in elkaar.
We moeten haar gewoon redden. Dat moet gewoon en daar gaan wij voor zorgen.POV Ashton
Ik zie de foto met Hailey vastgebonden en ik voel super veel medelijden met haar. Ik wil haar vinden. Ik wil haar niet kwijt. Ze is een super leuke meid en we kunnen niet meer zonder haar. Misschien willen Mirabella en Camile wel helpen.
"Jongens ik ga even haar vrienden bellen, misschien willen ze helpen" zeg ik en iedereen knikt, zo te zien nog steeds in schok.
Ik pak mijn telefoon en typ de nummer van Mirabella in. Ik heb haar nummer namelijk gekregen. Ik hoor de telefoon een paar keer overgaan en gelukkig neemt ze al snel op.
"We hebben een probleem" zeg ik paniekerig.
"Wat is er?" Vraagt Mirabella nu ook bezorgd.
"Hailey is ontvoert door haar vader" zeg ik.
"Wat? Dat kan niet!" Zegt ze geschrokken.
"Willen jij en Camile meehelpen om haar te vinden?" Zeg ik.
"Ja hoor, ik bedoel ze is onze vriendin" zegt ze.
"Okee, we halen jullie zo op en dan gaan we de stad door rijden om te kijken of ze ergens te vinden is" zeg ik.
"Okee, tot zo" zegt ze.
"Tot zo" zeg ik en hang op.
De jongens en ik lopen naar de auto en we rijden zo snel als we kunnen naar Mirabella en Camile zodat we Hailey kunnen gaan vinden. En dat gaat ons lukken!!Sorry dat ik super lang niet heb geüpload, maar ik heb nu weer een hoofdstukje klaar dus nu kunnen jullie mooi veder lezen. Ik ga vrijdag 17 juli een maand op vakantie dus ik kan een maand niet uploaden omdat ik geen internet heb. Na de vakantie probeer ik een vaste dag te hebben om te uploaden. Alleen weet ik niet of mij dat gaat lukken omdat ik soms geen inspiratie heb. Waarom denken jullie dat haar vader haar dit aandoet? Laat een comment achter en vote.
XXX
JE LEEST
Adopted by 5sos
Teen FictionHeey, ik ben Hailey en ik ben 17 jaar en ik ben nog nooit geadopteerd en ik denk dat ook nooit gaat gebeuren. Tenminste niet totdat er een groep genaamd 5 seconde of summer komt die iemand gaan adopteren en laat dat nou eens raar genoeg ik zijn. Dit...