10

2.2K 244 4
                                    

ජිනී....

එයා හිටියේ දණහිසටත් ටිකක් කොට ටවල් එකක් ඇදගෙනයි.
නාලා තෙත කොන්ඩෙන් වතුර බේරිලා එයාගෙ බෙල්ල පහු කරගෙන ටවල් එක ඇතුලට යන හැටි ලීසා ඇඳ උඩ ඉදගෙන බලාගෙන හිටියා.

ජීනී ලස්සන බව ඇත්ත. ඒත් මේ විදියට එයාව දැක්කම ලීසාගෙ හැගීම් ඇවිස්සුනා.
එයාටත් නොදැනිම එයාගෙ මුලු ඇඟම වෙව්ලලා ගියා.

ටිකක් වෙලා දොර ගාවට වෙලා ලීසා දිහා බලං හිටිය ජිනී හිමින් ඇවිත් ක්ලොසට් එක ඉස්සරහා හිට ගත්තෙ ඇදුමක් අරගන්නයි.

ඒත් මොහොතක් ගත වෙන්නත් කලින් එයාගෙ බඳ වටේට අත් දෙකක් එතෙන්න ගත්තා..
එක ස්පර්ශයෙන්ම වේව්ලලා ගිය ජිනී ඒම්ම හිටගෙන හිටියා.
ලීසා ජිනීගෙ ඉන වටේට අත් යවලා තමන්ට තද කරගන්න ගමන් ඒ නිරුවත් උරහිස උඩින් තොල් තියලා තදින් සිපගත්තෙ ජිනී එහෙට මෙහෙට දගලන්න ගද්දියි.

ලීසාගෙ ඇස් බාගෙට පිය වෙලා..
උරහිස් දෙකෙන් අල්ලලා ජිනීව තමන්ගෙ පැත්තට ගත්ත ලීසා ජීනීගෙ පිටිටස්සෙන් තදින් අල්ලං එයාව තමන්ගෙ ඇඟට තද කර ගත්තා.

ඒ බෙල්ල තුල හැංගුන ලීසාගෙ මුණ ජිනීගෙ කන් පෙත්තක් තොල් අතරට අරං ඒක උරන්න ගත්තේ ජිනී හිමින් කෙදිරි ගාන්න ගද්දියි.

ජිනීට වගේම ලීසාටත් තේරුම් ගිහිනුයි තිබ්බෙ මේ වෙනකොට එයාලගෙ මුලු ඇගම ප්‍රණවත් වෙලා කියලා...
යටිකය දැනටමත් තෙත් වෙන්න අරං තිබුනෙ එකිනෙකාගෙ මුලු ඇඟම එකට තෙරපෙන්න ගත්ත නිසයි.

හිමින් හිමින් ජිනීගෙ බෙල්ල පුරාම තොල් අරං ආව ලීසා ඒ මුණ ටිකක් හරහට කරලා ඒ තොල් වලට මැදි උනා.

තමන්ගෙ තොල් ජිනීගෙ තොල් මාරුවෙන් මාරුවට උරන්නත් අදින්නත් ගද්දි අත් හිමින් හිමින් ජිනීගෙ ටවල් එක අතරින් යන්න පටං ගත්තා..

" ම්....." ජිනීත් ඊලග තත්පරේ හාදුවට ප්‍රතිචාර දෙන්න පටං ගත්තෙ ලීසාගෙ බෙල්ල වටේට තමන්ගෙ අත් යවමිනුයි.

ටිකකින් ජිනීගෙ අත් අරං තමන්ගෙ ශර්ට් එකෙන් තිබ්බ ලීසා ජිනීගෙ ටවල් එක අතරින් ඒ බූබ්ස් වලට අත අරගෙන ගියා.

හාදුවෙ ගැබුරටම ගිහින් හිටිය දෙන්නාගෙ තොල් ඈත් වෙලා හාදුවට දිවත් එක් වෙන්න ගද්දි ලීසා අත් වලින් ජිනීගෙ පපුවෙ සියුම් තැන් මසාජ් කරන්න ගත්තා..

දැනෙන වින්දනේ දරාගන්න බැරිව ජිනී කෙදීරි ගාන්න පටං ගද්දි තමන්ගෙ ෂර්ට් එකේ බට්න්ස් ගැලවිලා යන විදියට ශර්ට් එක ඇද්ද ලීසා ජිනීගෙ අත් තමන්ගෙ පපුවෙන් තිබ්බා..

"ම්... ආ... ග්... ආ.. ඔ.. න්නි.... ආ.. මට..." ජිනී මත් වෙලා දගලන්න ගත්තෙ හාදුවෙන් ඈත් වෙලා ලීසාගෙ බෙල්ල උඩින් තම නිකට තියා ගන්න ගමනුයි.

එයාට ඒක දරා ගන්න බැරි උනා.. ජිනී හිටියේ ලීසා ඉස්සරහා සම්පුර්ණයෙන්ම නිරුවත්ව... ඇඟෙන් වැටුන ටවල් එක බිම තිබුනා... ලීසා නොනවත්වාම ජිනීගෙ කම්මුලත් බෙල්ලත් එතනින් පහලට තදින් සිප ගන්නත් හපන්නත් පටං ගෙනයි හිටියේ.

ඒ අතර ලීසාගෙ අත් ජිනීගෙ සිහින් ඉන මිරිකන්න ගද්දි ජිනී ලීසාව ටික ටික ඇඳ ගාවට අරං ගියා..

ලීසා ගෙ උරහිස් හරහා අත් ගෙනිච්ච ජිනී දෙපැත්තට වෙලා තිබ්බ ලීසා ගෙ ශර්ට් එක ගලවලා අහක් කලා..

ජිනීව හිමින් ඇද මත දිගා කරවපු ලීසා ජිනීගෙ යටිබඩ මත තොල් තියාගෙන යන්න ගත්තෙ ජිනීගෙ කෙදිරිලි වලින් උපරිමේටම තමන්ගෙ යටිකය ප්‍රාණවත් වෙලා තිබුන නිසයි.

ඒත් එක පාරටම ජිනී නැගිටලා ලීසාගෙ උරහිස් වලින් අල්ලලා එයාව නතර කලා.

" ඇති......... අහන්න. ඔන්නි.. මට බයයි....... අපි.... අපි... නිදා ගමු......" ජිනී හිමින් ඇස් ලොකු කරගෙන ලීසාට කිව්වම ලීසා ආයේම ජිනීගෙ ඇඟ දිහා බැලුවෙ බාගෙට ඇරුන ඇස් වලින්..

ජිනී ආයේම ලීසාගෙ මුණ තමන්ගෙ දිහාවට හරව ගත්තා.

"ම්... එන්න..."
ලීසා හිමින්  ඇඳේ දිගා වූනා..

ජිනීව හිමින් තමන්ගෙ එහා පැත්තෙන් නිදි කරවපු ලීසා ශිට් එක දෙන්නවම වැහෙන්න පෙරෙව්වා.

ඒත් ඊලග මොහොතෙ ජිනීගෙ ඉන වටේට අත දාලා එයාව තමන්ගෙ ලගට ඇදලා ගත්ත ලීසා ඒ පපුවට ඔලුව තියාගෙන ඇස් පියා ගත්තා.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Fated to Love You [Jenlisa]GL 18+ (Complete) Where stories live. Discover now