" ඔන්නි... බලාගෙන...." ජිනී ලීසාව හිමින් කාමරේට අරං ඇවිත් ඇඳෙන් ඉන්දුවා..
ජිනී ලීසාට මොනා හරි හදන් එන්න යන්න හැදුවත් ඊට කලින් ලීසා ජිනීගේ අතෙන් ඇඳලා එයාගෙ ඔඩොක්කුවට වට්ට ගත්තා...
" ජී... න්..... ම.. ට... ඔ.. යාආආ... ව... ඕන......" ලීසා හොඳටම බීමතින් ජිනීගෙ බඩ වටේට අත් දෙක දාලා තද කරං කියන්න පටං ගත්තා..
ජිනී වචනයක්වත් නොකියා ඔහේ බලං හිටියා....
" කෝ... එන්න.. මගේ පැත්ත හැරිලා..... ඉද.. ගන්න...." ලිසා ජිනීගෙ උරහිස් වලින් අල්ලලා තමන්ගෙ පැත්තට හරවගන්න උත්සාහ කලා..
ජිනී හිමින් නැගිටලා ලීසාගෙ පැත්ත හැරිලා ඒ ඔඩොක්කුවේ ඉද ගත්තට පස්සේ ලීසා තමන්ගෙ අත් ජිනීගෙ සැහැල්ලු ටී එක ඇතුලෙන් අරගෙන ගියා.
ජිනී දැනෙන පහසින් එහෙ මෙහෙ ඇබරෙන්න ගද්දි ලිසා ජිනීගෙ පිටට අත් යවලා බ්ර එකේ හක් පන්නලා දැම්මා..හෙමින් හෙමින් ජිනීගෙ තොල් තමන්ගෙ තොල් වලින් හිර කරගත්ත ලීසා හාදුව අතරෙම ජිනීගෙ ටී-ෂර්ට් එක උඩට උස්සලා ගලවලා දැම්මා.
තොල් වලින් ඈත් උන ලීසා ජිනීගෙ මුලු උඩු කයම නිරුවත් කරලා නිකටෙන් පටං ගෙන පහලට තොල් ඇදගෙන ගියා.
ජිනීගෙ බෙල්ල එහෙට මහෙට හරවමින් තදින් හැම පුංචි තැනක්ම සිපගන්න ගමන් අත් දෙකන් ඒ බූබ්ස් මිරිකන්න පටං ගත්තා... දැනෙන වින්දනේ දරාගන්න බැරි උන ජිනී එක දිගට කෙදිරි ගාන්න ගත්තා...මේ වෙනකොටත් ජිනීගෙ මුලු ඇගම පණ ලබලා තියෙන බව එයාටම තේරිලයි තිබුනෙ...
අපහසුයි වගේ දැනුන ලීසා ජිනීව ඇඳේ හාන්සි කරවලා තමන් උඩට ඇදං හිටිය ඇදුමත් ගලවලා බිම දැම්මා..ජිනීගෙ ඇග උඩට ආව ලීසා ආයේම ඒ තොල් වලට පෙක් එකක් දිලා බෙල්ලෙ සියුම් තැනක් හපාකන්න ගත්තා... ජිනී ලීසා ගෙ කොන්ඩෙ න් තදින් අල්ලං ඉන්න ගමන් කෑ ගහන්න ගත්තා..
ටිකක් වෙලා යනකොට හොඳටම තමන්ගෙ ශරීරය විවෘත වෙලා කියලා ජිනීට දැනෙන්න ගත්තා...
තමන්ගෙ අත් පහලට අරං ගිය ජිනී තමන් ඇදං හිටිය කොට ශෝට් එක කකුල් වලින් පහලට වැටෙන්න හැරීයා..
ලීසා තාමත් ජිනීගෙ බෙල්ල පාට කරනවා..
වෙනසක් දැනුන නිසා එයා පහල බැලුවා... වෙරි මතේ හිටිය ලීසා තමන්ට යට වෙලා ඉන්න කෙල්ලව දැක්කම කට කොනෙන් හිනා උනා..
හිමින් ජිනීගෙ කන් පෙත්ත තොල් වලින් අල්ලලා ගැබුරු කටහඩින් ලිසා කතා කලා." බබා... ඔයා ඕම ලස්සනයි....." ලීසා හිමින් ඒම කියලා ඒ කම්මුලට පුංචි පෙක් එකක් තිබ්බා.
ජිනීගෙ බුබ්ස් එකක නිපල් එක තමන්ගෙ කටට ගත්ත ලීසා ඒක උඩට පහලට අදින ගමන් උරන්න ගත්තේ අනිත් එක අතින් පොඩි කරන ගමනුයි.
කවදාවත් දැනිලා නැති මේ අලුත්ම වින්දනේ දරාගන්න බැරි උන ජිනී ලීසාගෙ මුලු පිටම පහුරු ගෑවා... බැරිම තැන කොට්ටෙ තදින් හපාගත්ත ජීනී කකුල් දෙක ඈත් කරලා ලීසාට ඒ මැදට එන්න ඉඩ දුන්නා..
බූබ්ස් එකක් අතින් තද කරන ගමන් ජිනීගෙ ඉන දිහාවට ගිය ලීසා මුලු යටිබඩ පුරාම තොල් අරගෙන ගියා..
අන්තිමට ආයේම ජිනී දිහා බලපු ලිසා ඇස් වලින් අහන දේ ජිනීට තේරුනා..
ජිනී ඇස් අරින ගමන් තව ටිකක් කකුල් දෙක දෙපසට කලා.ඒ ක්ශනයෙන් තමන්ගෙ ට්රව්සර් එකත් පැන්ට් එකත් එකපාරම ගලවලා දැම්ම ලිසා මොහොතක් ජිනීගෙ මුලු ඇගම දිහා බලන ගමන් තමන්ගෙ බුබ්ස් තදින් මිරිකගන්න පටං ගත්තා..
" ආ.. ග්.... ආ...." ලීසා තමන්ගෙ ස්වයං වින්දනෙන් තෘප්තිමත් වෙලා කෙදිරිලි පිට කරනකොට ජිනී කකුල් දෙක ලිසාගෙ බඩ වටා පැටලුවෙ එයාට ඉවසන් ඉන්න බැරි නිසයි..
මේ වෙනකොටත් ජිනී එයාගෙ අවසානයට ලං වෙලා බව හිමින් හිමින් හෝල් එක තුලින් පහලට ගලාගෙන එන දියරය සාක්ෂි දැරුවා.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
CZYTASZ
Fated to Love You [Jenlisa]GL 18+ (Complete)
FanfictionJenlisa [GL 18+ ] sinhala fan fiction. තහනම් ආදරයක පැටලුන ආදරණීය පෙම්වතියන්. - GL - 18+ or 21 + Making love parts are included - not a high school story. - Short Chapters - lisa - top, jinne - bottom If you uncomfortable with, please don't bot...