..
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.ලීසා හිමින් ජිනීගෙ පුංචි යටිකය තමන්ගෙ තොල් අතරට අරං සිප ගන්න ගත්තා. ජිනීට දැනුනෙ මුලු ඇගම වෙව්ලලා යනව වගේ... එයා තමන්ගෙ ඇග හකුලවා ගන්න උත්සාහ කලත් ජිනීගෙ කලවා මිරිකමින් හිටිය ලීසා ඒවා තව ටිකක් ඈත් කරලා තමන්ගෙ කාර්යයේම නිරත උනා..
එක පාරටම ජිනී ට දැනුනෙ ඇඟ වෙව්ලලා යන හැගීමක්... ලීසා ජිනීගෙ ඇතුලාන්තයේ මුල දිවෙන් තෙත් කරන්න අරං...
ජිනී ඇස් බාගෙට පියාගෙන ඔලුව කොට්ටෙට තද කරගෙන ශීට් එක මිරිකගෙන කෙදිරිලි පිට කරන්න ගත්තා..
" ආආආආආආ.................. ඔන්නි....... ආ........... එ... ප්... පා.... ආ........"
මෙච්චර වෙලා ක්ලික් එක තෙත් කරමින් හිටිය ලීසා පහල ටිකක් ඈත් කරලා ඇගිල්ලක් ඇතුලු කරපු පාර ජිනී හයියෙන් කෑ ගහලා අඩන්න පටං ගත්ත..
" ටයිඩ්........." ලීසා තව ඇගිල්ලක් ඇතුලු කරන ගමන් අසිහියෙන් කියවන්න ගත්තා...
ජිනීගෙ කොන්ද හරහා තද වේදනාවක් ගලාගෙන ගියා..
යටිබඩ හරහා පහලට ඇඟ ඇතුලෙන් දෙයක් ගලාගෙන යනව වගේ හැගිමක් එයාට දැනුනා..කෙල්ල හයියෙන් හයියෙන් හුස්ම ගන්නයි පිට කරන්නයි පටං ගත්තේ ලග තිබ්බ කොට්ටෙ අරං ඒක කටේ දාගෙන හපන ගමනුයි.
අන්තිමට ඇගිලි 3ක් ඇතුලට දැම්ම ලීසා ඒවා එහා මෙහා කරන ගමන් එලියටත් ඇතුලටත් කරන්න ගත්තා.. තත්පර ගානක් යන්නත් කලින් ජිනීගෙ අවසානය ලීසාගෙ අත දිගේ වැගිරෙන්න ගද්දි ඒතුලට දිව ඇතුලු කරපු ලීසා ජිනීට වෙව්ලලා යන තරං වින්දනයක් අරගෙන ආවා.
ලීසා දාඩියෙන් තෙත් වෙලා... ජිනීගෙ යටිකයෙන් ඈත් උන ලීසා එයාගෙ මුලු ඇගම ජිනීගෙ ඇග උඩට හිටින විදිහට ජිනීගෙ ඇග උඩට ආවා..
ආයේම ජිනීගෙ බුබ්ස් තමන්ගෙ අත් අතරට ගත්ත ලීසා ජිනීගෙ අත් දෙකත් අරං තමන්ගෙ පපුව මතින් තිබ්බා. දෙන්නා එකිනෙකාගෙ සිරුරු එකිනෙකාට නොදෙවෙනි විදිහට අත් වලින් මසාජ් කරනකොට තොල් විවෘත වෙලා දෙන්නගෙ දිව එකිනෙකා එක්ක දග කරන්න පටං ගත්තා...
හිමින් ජිනීගෙ බට්ස් වලින් අල්ලලා ඇඳෙන් නැගිට්ටවපු ලීසා හිමින් ඒවාට ස්ලැප් කරන ගමන් තමන්ගෙ කකුල් අතරින් එයාව ඔඩොක්කුවට අර ගත්තා..
එකිනෙකාගෙ යටිකයවල් එකිනෙකට ස්පර්ශ වෙන විදියට තද කල ලීසා තව තවත් ජිනීව තමන්ගෙ තුරුලට අර ගත්තා...
ඒ මොහොතෙ ලීසා පාත් වෙලා ජිනීගෙ උරහිස හපාකෑවෙ එයාගෙ අවසානයට එයා ඇවිත් හිටපු නිසයි... අන්තිමට දෙන්නගෙම යටිකයවල් තෙත් වෙන විදියට ලීසාගෙ අවසානය පිට වෙලා ගියේ දෙන්නම පණ නැතිව ඇඳ උඩට වැටෙද්දි.....
ජිනීගෙ ඉනෙන් අල්ලපු ලීසා තමන්ගෙ පපුවට ඒ ඔලුව හිර කරගත්තෙ ලොකු හුස්මක් ඉහලට ගන්න ගමන්..
" ඔයා මගේ....." ලීසා ඒම කියන ගමන් ජිනීගෙ නලලත සිප ගත්තා.. ජිනී තව ටිකක් ලීසාගෙ බද වටේට අත් තද කර ගත්තෙ ඔව් කියන්නයි..
" ආදරෙයි ඔන්නි......"
" ම්.. මාත් ආදරෙයි මැනික......."
ලීසා ඒම කියන ගමන් ෂීට් එක දෙන්නවම වැහෙන්න පොරව ගත්තා....
.
.
..
.
.
..
ESTÁS LEYENDO
Fated to Love You [Jenlisa]GL 18+ (Complete)
FanficJenlisa [GL 18+ ] sinhala fan fiction. තහනම් ආදරයක පැටලුන ආදරණීය පෙම්වතියන්. - GL - 18+ or 21 + Making love parts are included - not a high school story. - Short Chapters - lisa - top, jinne - bottom If you uncomfortable with, please don't bot...