1:fire

67 7 5
                                    

"İçeride birisi var mı?"

"Sooyoung! O içeride olmalı!"

"Siktir! İçeri giriyorum."

"Jimin!"

Arkasından ona seslenen şefi umursamadan alevlerin arasına girdi Park Jimin. Her zamanki gibi merkeze bir ihbar geldiğinde olabildiğince hızlı bir şekilde olay yerine gelmişlerdi. Buraya kadar her şey normaldi. Sıkıntılı kısım, geldikleri ev Jimin'in eski sevgilisi Sooyoung'un eviydi.

Jimin bunu fark ettiği anda küfür etmişti.

Sooyoung'un içeride olduğunu duyunca yaptığı gibi.

Alevlerin arasında Sooyoung'u ararken duman yüzünden öksürmeye başlamış, görüş alanı daralmıştı.

"Sooyoung!"diye seslendi, belki bir ihtimal genç kadın onu duyar ve cevap verir diye ancak duyduğu tek ses ateşin çıkarttığı çıtırtıydı.

"Sooyoung!"tekrar seslendi. Bir yandan da etrafa bakınıyordu.

Sonunda gördü onu.

Mutfaktaydı. Yerde, baygın bir şekilde yatıyordu. Jimin dumana rağmen oldukça hızlı bir şekilde mutfağa girmiş, yerdeki baygın kızı kucağına almış, vakit kaybetmeden alevlerin arasındaki evden çıkmıştı. Bir ara evin çatısındaki tahtalar üzerine düşecek gibi olmuştu ama son anda kurtarmıştı.

Bakışlarını kolları arasındaki kıza çevirdi Jimin. Yüzündeki siyah lekelere, dağılmış saçlarına rağmen... Hala çok güzeldi.

Yanan evden çıkar çıkmaz kapıda onu bekleyen ambulans görevlilerine Sooyoung'u teslim etti.

"Bu Sooyoung, o Sooyoung muydu?"dedi takım arkadaşlarından birisi.

Jimin kafasını olumlu anlamda sallarken bakışları sedyede yatan kızdaydı.

"Onunla gideceğim."dediğinde şef kafasını sallayıp Jimin'e izin verdi.

Jimin üzerindeki bol itfaiyeci kıyafetinden kurtulduğunda beklemeden ambulansa bindi.

"İyi olacak mı?"dedi Sooyoung'la ilgilenen hemşireye.

Hemşire gülümdedi.

"Güçlü birisine benziyor, olacaktır."

×××
haii
nasılsınızzz
ben iyiyim sanırım
size taze bir kurgu getirdim demek isterdim ama
biraz bayat
mart ayında başlamışım yazmaya
fire kurgusunda yarım kalan yves×jimin shipi için bir kurgu yazmak istiyordum
böyle bir şeye başladık bakalım
fire kurgumda alevlerin arasındaki ailesini kurtaramamış olan jimin burada itfaiyeci olmuş, eski sevgilisini kurtarabilmiş
duygusal bi ghost
.·'¯'(>▂<)'¯'·.
umarım beğenirsiniz
ve en kısa zamanda ma city 2'ye yeni bölüm de atacağım umarım
tıkandığım bir noktadayım biraz
hepinizi öptüm
kendinize iyi bakınn
( ◜‿◝ )♡

s:14mart22

Firefighter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin