9:zombie

32 5 2
                                    

San danışmadan Sooyoung'un kaldığı odayı öğrenir öğrenmez vakit kaybetmeden o tarafa doğru ilerlemeye başlamıştı.

San, bu aptal kızla kafede çalışırken tanışmıştı. İlk başta ikisi de kafede garsonluk yapıyordu ancak daha sonra kafenin sahibi yaşlandığını söyleyip, kafeyi Sooyoung'a devretmeyi düşündüğünü söylemişti. Sooyoung şaşırmıştı, kabul etmekle etmemek arasında çok gidip gelmişti ama San'ın ısrarlarıyla kabul etmişti.

Kafe işlek bir yerdeydi. Bu yüzden para sıkıntısı çekmiyorlardı en azından. Tek sıkıntı, kafeden kazandığı para kafenin giderlerine gidiyordu. Sooyoung'un cebine gün sonunda ya çok az para kalıyor ya da hiç para kalmıyordu.

San danışmadaki kadının söylediği oda numaralı kapının önünde durduğunda derin bir nefes aldı. Jimin pisliğinden nefret ediyordu, onun yaptıklarından sonra hangi yüzle Sooyoung'un etrafında dolaştığını merak ediyordu.

Kapıyı tıklattığında içeriden Sooyoung'un sesini duyduğu gibi kapıyı açmıştı.

Beyaz örtüler arasındaki kız, normalinden daha zayıf ve çökmüş duruyordu.

Elindeki poşetleri kenara bir yere bırakıp yatağa doğru ilerledi.

"Aptalsın."diye mırıldanırken kollarını dikkatlice kıza sardığında Sooyoung da ona karşılık vermişti.

San pek belli etmese de yangın haberini duyduğunda çok korkmuştu.

Yatağın kenarına oturup Sooyoung'un elini tuttu.

"İyi misin gerizekalı? Ödüm koptu. Bir daha yangın çıkartma."Sooyoung ona kıkırdayıp kafasını olumlu anlamda salladı.

"Aptal."diye mırıldanıp Sooyoung'un saçları arasına bir öpücük kondurdu San.

Oturduğu yerden kalktığında Jimin'in dik bakışlarını üzerinde hissetmişti. Ona sert bir şekilde bakıp, nezaket icabı elini uzattı.

"Choi San. Sooyoung'un yakın arkadaşıyım."

Jimin de oturduğu yerden kalkıp San'ın uzattığı elini sıktı.

"Park Jimin."

"Sen şu Sooyoung'u aldatan herif olmalısın."

Sooyoung olayların nereye gideceğini anladığında gözlerini kapattı.

San, Jimin'le hiç karşılaşmamıştı ama nasıl biri olduğunu biliyordu. Ondan nefret ediyordu ve şu an bunu belli etmekten hiç çekinmiyordu.

"Bilmediğin şeyler hakkında konuşmazsan sevinirim."ikisi hala ellerini sallayarak konuşurken Sooyoung bir San'a bir Jimin'e bakıyordu.

"Fazlasıyla biliyorum aslında."deyip göz kırptı San ve elini çekti. Jimin'i arkasında bırakıp odaya girdiğinde kenara koyduğu poşetleri aldı.

"Bunların hepsini yiyeceksin, tamam mı? Şu haline bak. Zombi istilası olsa, zombiler seni es geçer."

Firefighter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin