25:final

32 7 5
                                    

"Yeojin! Dikkat et bebeğim!"diye seslendi Sooyoung Yoobin'in oğlunun peşinde koşuşturan minik kızına.

Onun ardından Yoobin de oğluna seslendi.

"Donghan!"bu bir uyarıydı.

Donghan da mesajı almış, bahçede koşuşturmayı bırakmıştı. Yeonjin'in de hızını alamayıp Donghan'ın bacaklarına çarpması gayet doğaldı.

İkisinin arasında beş yaş vardı. Şu an Yeojin altı yaşında; Donghan on bir yaşındaydı.

"İkisi sonunda anlaşabiliyorlar."diyen Yoobin'e Sooyoung kıkırdayarak cevap verdi.

"Ah, Donghan'ın Yeojin'i çöpe atmaya çalışması hala bazen kabuslarıma giriyor."dediğinde Yoobin kahkahasınu gizlemedi.

Jimin ve Namjoon bahçenin bir köşesinde satranç oynuyordu. Jimin bu konuda -her ne kadar Sooyoung yapamayacağını söylese de- Namjoon'la inatlaşmış, birlikte satranç oynamaya başlamışlardı.

Ve durum hiç iyi değildi.

Her yönden sıkıştırılmış olan Jimin masayı ters çevirmemek için zor duruyordu.

Sooyoung kocasının bu haline güldü.

Kaşlarını çatmış, eli çenesinde, dirseği de koltuğun kenarındaydı. Aklından şu an ne geçtiğini tahmin edebiliyordu.

'Nereden bulaştım ben bu işe?'

Sooyoung kahvesinş bitirip ayağa kalktığında Yoobin meraklı bakışlarla ona döndü.

"Kocamı, kocandan kurtarmalıyım."dediğinde Yoobin kıkırdadı.

Sooyoung ikilinin olduğu tarafa ilerlerken ikisi de oyuna o kadar odaklanmıştı ki onun geldiğini fark etmediler.

"Bitmedi mi hala?"diyen Sooyoung'a Namjoon rahatça gülümseyip konuştu.

"Kocan yenilgiyi kabul ederse, bitecek."

"Bitmedi kardeşim. Çıkacağım buradan."dedi Jimin. Bakışları satranç tahtasındaydı, bir kaçış yolu arıyordu.

Sooyoung bileğindeki saatine baktı. Kaç dakika sürecekti yenilgiyi kabul etmesi?

On?

Beş?

Ah... Hayır. Tamı tamına iki dakika sonra Jimin omuzlarını düşürüp pes etti.

"Şansın yaver gitti."dedi ağzınının ucuyla Namjoon'a.

Namjoon kaşlarını alayla kaldırıp kafasını salladı. Ve Yoobin'in yanına ilerledi.

O gittikten sonra Sooyoung onun oturuğu sandalyeyi alıp, Jimin'in yanına getirdi.

"Ne o? Çok iddialıydın. Hm?"dediğinde Jimin gözlerini devirdi.

Sooyoung onun bu haline güldü.

"Çocuk gibisin. Boyundan büyük işlere kalkışmaya bayılıyorsun."

Jimin satranç tahtasında olan bakışlarını güzeller güzeli karısına çevirdi.

"Sen de öyleydin. Herkes senin bana bakmayacağını söylüyordu. Ama baktın."

Sooyoung'un dudakları usulca kıvrıldı.

"İyi ki de bakmışım."

Firefighter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin