"Tebrikler!"dedi Namjoon gamzeleri belli olurken. Karşısındaki koltuklarda oturan ikili adına sevinmişti.
"Sooyoung hamile."dediğinde Sooyoung yutkunup küfür ederken Jimin şaşkınca Namjoon'a bakıyordu.
"Eminsin değil mi? Ke-kesin yani?"
Sooyoung suratını ovuştururken Jimin ve Namjoon konuşmaya başlamıştı.
Jimin testte hata olmadığından emin olmaya çalışıyor, Namjoon da kan testlerinin hata olasılığının olmadığını anlatıyordu.
Sooyoung bu sohbeti daha fazla dinleyemeyeceğine karar verip bir şey demeden odadan çıktı. Onun kalktığını gören Jimin de peşinden.
Sooyoung Namjoon'un kapısının önündeki sandalyelerden birisine otururken elleri titriyordu.
"Hazır değilim."dedi yanındaki Jimin sessiz söylemesine rağmen duymuştu onu.
"İkimiz de değiliz Sooyoung ama bu bize bir engel değil."Sooyoung dolu gözlerini yanında oturan Jimin'e çevirdi.
"Ya kötü bir anne olursam? Ya beni sevmezse?"Jimin ise gülümseyerek cevap verdi.
"Sen hayatımda gördüğüm en güzel, en iyi anne olacaksın."dedi ve elini Sooyoung'un yanağına koydu. Sooyoung'un gözlerinden akan bir damla yaş Jimin'in eline düşerken baş parmağıyla hemen sildi.
"Şş... Ağlama sakın, bebeğimiz de hisseder. Onu üzmek istemezsin değil mi?"
"Ne yapacağız?"
Jimin güven verici bir şekilde gülümserken cevap verdi.
"Düğünümüzü biraz ileri çekeceğiz. Ebeveynlik konusuna gelirsek de... Güzelim bundan kolay çözemeyeceğimiz hiçbir şey yok. Kitaplar alırız, kurslara gideriz... Bebeğimiz için her şeyi yapacağız, tamam mı?"
Sooyoung kollarını Jimin'e sardığında Jimin de ona karşılık vermişti.
"Her şey yoluna girecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Firefighter ✔
Fanfiction[ha sooyoung & park jimin] İtfaiyeci Jimin'in girdiği yangında kurtardığı kişi eski sevgilisiydi... s:14mart22 f:17ağustos22