"Sooyoung?"
"Efendim bebeğim?"
"Konuşmamız gerek."
"Bir sorun mu var?"
"Evet."
Sooyoung elindeki havluyla ellerini kurularken, salonda oturan Jimin'in yanına geldi.
"Ne oldu sevgilim?"
"Taehyung ile karşılaştım."
"Kesin yine saçma sapan konuştu değil mi?"
"Sooyoung, neden onunla buluştun?"
"Ne?"
"Taehyung'la karşılaştım dedim Sooyoung. O anlattı. Neden ona gittin? Neden bana yalan söyledin?"
"Jimin, ne düşündüğünü biliyorum ama inan bana öyle değil."
"Gerçeği anlat o zaman Sooyoung. Anlat da öğreneyim."
"Taehyung, Minji'nin erkek kardeşi. Minji de yurtdışında sevgilim. Biliyorsun. Onu bana emanet etmişti. Taehyung ve sevgilisi büyük bir kavga etmişler. Beni aradı, gelir misin dedi."
"Ve sen de bana yalan söyleyip gittin?"
"Çünkü sinirlenecektin. Sana ne kadar Taehyung'un beni bir abla olarak gördüğünü söylesem de inanmıyorsun Jimin."
"Çünkü görmüyor Sooyoung! Sevgilisiyle neden kavga ettiğini biliyor musun?"
"Bilmiyorum..."
"Çünkü kavga falan etmedi!"
"Ne? Jimin... Saçmalıyorsun bebeğim. Taehyung böyle bir şey yapmaz."
"Sooyoung, onun sana olan bakışlarını görsen... İnan bana böyle demezdin."
"Abartıyorsun Jimin."
"Abartmıyorum Sooyoung!"
Jimin sinirle bağırıp ayağa kalktığında Sooyoung'un yaptığı tek şey gözlerini kırpıştırmaktı.
Ona göre Jimin aşırı tepki veriyordu. Taehyung zararsız biriydi.
Jimin'e göre tam tersiydi. Ne zaman Jimin etrafta olmasa, Taehyung bir şekilde orada bitiyordu. Özellikle Sooyoung'un yanında.
"Jimin, sakin olur musun sevgilim? Diyelim cidden dediğin gibi, Taehyung sevgilisiyle kavga etmedi, bana aşık... Bu ne fark eder ki? Benim aşık olduğum tek kişi sensin."
"O heriften hoşlanmıyorum Soo. Onun, senin yanında gezmesinden rahatsız oluyorum."
"Biraz sık dişini o halde. Çünkü Minji buraya geri dönene kadar o bana emanet."
"Ya sikeceğim ama! Koskocaman herif o Sooyoung! Beş yaşında bir bebek değil!"
Sooyoung kaşlarını çattı ve ayağa kalkıp Jimin'in karşısına geçti.
"Cidden sorun sadece Taehyung mu?"
Değildi.
Sooyoung ve Jimin yedi yıllık ilişkileri boyunca kavga da etmişlerdi, bu normaldi. Hatta bu kavgaların çoğu Taehyung ile alakalıydı ama bu sefer farklı bir şeyler vardı.
Sooyoung karşısındaki adamı tanıyordu. Taehyung'a sinirlense bile Sooyoung'un birkaç lafıyla yine yumuşardı.
Jimin yutkunup bakışlarını kaçırdı.
"Ne yaptın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Firefighter ✔
Fanfiction[ha sooyoung & park jimin] İtfaiyeci Jimin'in girdiği yangında kurtardığı kişi eski sevgilisiydi... s:14mart22 f:17ağustos22