Але перед початком реакції я хочу вам надати наших улюблених персиків (тобто персонажів 😅), які власне будуть реагувати
~Мечники :
🍪Танджиро Камадо🍪
⚡Зенітсу Агатсума⚡
🐗Иноске Хашибіра🐗~Хашира:
🌊Томіока Гію🌊
🦋Кочо Шинобу🦋
💕Мітсурі Канроджи💕
🐍Ігуро Обанай🐍
🍃Санемі Шинадзугава🍃
🔥Ренгоку Кеджуро🔥
🔊Узуй Тенген🔊
🌫Токито Муічіро🌫
🪨Гемей Хімеджима🪨~Демони:
♠️Кібуцуджі Мудзан♠️
🎴Кокушибо🎴
🌬Доума🌬
❄Аказа❄
(заздалегідь вибачаюсь за помилки якщо вони будуть)~Приємного чтіння~
_________________________________________~💕💖💓💞💗~
_________________________________________~Мечники:
🍪Танджиро Камадо🍪
Був звичайний,зовсім не примітний сонячний день.Т/І сиділа на вулиці та дивилась на квіти,вони завжди її приваблювали, своїм видом та ароматом.Але раптом вона помітила, що хтось стоїть біля неї, вона повільно підняла погляд, і побачила хлопця зі шрамом на лобі.
-Привіт.Можна я присяду поряд з тобою?-Запитав хлопчина -Привіт,так звичайно сідай.Я буду рада новій компанії.
-Мене До речі Танджиро звуть. А тебе?-І так ви сиділи і говорили, Танджиро розповідав різні ситуації з його життя, розповів про те, що його молодша сестра Незуко-демон, а ти слухала і теж щось розповідала хлопчику. Але вашу чергову розмову перервав ворон, який приніс Т/І завдання.
-Пробач, мені потрібно на завдання, наступного разу обов'язково побалакаємо -Добре, чекатиму тебе з завдання-Сказав Танджиро, перед тим як Т/І вирушила на завдання.
* ти йому дуже сподобалася, у вас поки що дружні стосунки, але це поки що 😏 *⚡Зенітсу Агатсума⚡
Перша ваша зустріч відбулася в будинку Метелика. Ти йшла із завданням і краєм ока помітила як якийсь блондинистий хлопець приставав до дівчини зі словами:
- ВИХОДИ ЗА МЕНЕ ЗАМІЖ, ЯКЩО ТИ НЕ ВИЙДЕШ ЗА МЕНЕ ТО МЕНЕ ЗЖИРУТЬ ДЕМОНИ І Я ПОМРУ. - Після того як він сказав ці слова, дівчина до якої він приставав вліпила йому смачний ляпас і пішла.
-Господи, ти там живий? Допомога треба? - Не дочекавшись відповіді від блондина Т/І підійшла до нього і підняла його.
-С..с..спасибі велике ти така добра...ААААА ЯКА ТИ КРАСИВА,СТАНЬ МОЄЮ ДРУЖИНОЮ. -Еееммм, навіть не знаю що відповісти, дякую звичайно за пропозицію але я мабуть відмовлюся.
-Ех ну добре...Мене до речі Зенітсу звуть, а тебе?
-Мене Т/І, приємно познайомитися Зенітсу.
-Взаємно.
Ось так і пройшла ваша перша зустріч, ви багато балакали поки не настав вечір.
-Ну Зенітсу, я мабуть піду темно вже.-Сказала Т/І дивлячись на блондинчика.
-Ну гаразд, тільки давай я тебе краще проведу, а то всяке може статися по дорозі.- Ти погодилася, коли ви вже дійшли, ви попрощалися і розійшлися.
* ти Зенітсу дуже сподобалася, він тобою явно зацікавлений *
ВИ ЧИТАЄТЕ
~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~
FantasíaОхохо,вітаю мій любий читач!Напевно ви шукаєте реакції по крд на українській?Якщо так-то ласкаво прошу любий друже) Тут ти дізнаєшся про справжнє кохання,пекельні бої,сумні історії,та взагалому про все що душа забажає. Ну що,зацікавила?Тоді гайда ра...