Реакція те що Т/І поцілувала в губи (щічку) І/П. Приємного читання! 💕 __________________________________________________________________________________
~Мечники~
🍪Танджиро Камадо🍪
Тобі просто не було чим зайнятися і ти вирішила поцілувати Танджиро. Він сидів на своєму ліжку і нікого не чіпав, але тут приходиш ТИ.
-Т/І-чан,ти чогось хотіла?
-Так.
-І що ж...-Невстиг Танджиро домовити як ти його поцілувала в ГуБкИ. Він не очікував такого крутого повороту і почервонів до самих кінчиків вух.
-Т-т-т-т/і н-н-нав-віщо т-ти м-м-мене поц-цілувала?-Заїкаючись від збентеження, запитав Танджиро.
-Я, просто захотіла:)
-Я-ясно.
*Насправді Танджиро дуже зрадів що ти його поцілувала*⚡Зенітсу Агатсума⚡
Ти вирішила порадувати милого Зенітсу легким поцілунком у губки. Ти знайшла його на вулиці коли той дивився на квіти.
-Зенітсу,а що ти робиш?-Непомітно підкралася Т/І до Зенітсу.
-Ааа...А це ти Т/І-чан, будь ласка не лякай мене так, я трохи не відкинувся.Ну от сиджу на квіточки дивлюся якщо хочеш то приєднуйся.
-Так добре, але спочатку я дещо зроблю.
-І що ж...-Не встиг Зенітсу домовити, як раптом ти його поцілувала в губки.
*Зенітсу дуууууужеееее сподобалося коли ти його поцілувала, і тому він хоче, щоб ти його цілувала частіше *🐗Іноске Хашибира🐗
Цей кабан ніяк не міг заткнутися, і ти вирішила заткнути його поцілунком ("дуже добре рішення ти, звичайно, придумала").І ось ти йдеш така до Іношки, розвертаєш його обличчя до себе і цілуєш у губи.
-Ж-Ж-ЖІНКА,ЩО ТИ ЗІ МНОЮ ЗРОБИЛА?
-Заспокойся я тебе лише поцілувала.
-П-п-поціл-лувала?
-Ну так.
*спочатку Іносці нічого не зрозумів,АЛЕ ПОТІМ ЯК ЗРОЗУМІВ.Підсумок:Іноске сподобалося,і він хоче спробувати ще *~Хашира~
🌊Томіока Гию🌊
Ти вирішила порадувати Томіоку і поцілувати його просто так не просячи нічого натомість.І ось ти така радісна вдається до стовпа води, і бачиш, що він лежить на дивані і мирно спить.Ти спочатку подумала що "Краще не варто, нехай спить", але потім ти все ж таки передумала .Ти повільно прокралася на носочках до диванчика, і повільно поцілувала хлопця в губи. Але яке було здивування, що він насправді не спав, а просто дрімав, він розплющив очі і побачив що ти його цілуєш, він став поглиблювати поцілунок і незабаром обіймаючи тебе за талію він повалив тебе на диван.Так як повітря вже не вистачало ви відсторонилися один від одного, і Томіока тут же ляж біля тебе і прийнявши за талію підсунув ближче до себе.
-Знаєш, а мені сподобалося. -П-п-правда?
-Ага,ще як,треба буде ще так повторити,ти згодна?
-А-Ага.
-Ну тоді повторимо це пізніше, а зараз давай поспимо.
* Ти думаєш що він зупинитися тільки на одному поцілунку? Хахаха.Ні. А взагалі йому дуже навіть сподобалося *
ВИ ЧИТАЄТЕ
~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~
FantasíaОхохо,вітаю мій любий читач!Напевно ви шукаєте реакції по крд на українській?Якщо так-то ласкаво прошу любий друже) Тут ти дізнаєшся про справжнє кохання,пекельні бої,сумні історії,та взагалому про все що душа забажає. Ну що,зацікавила?Тоді гайда ра...