#4Реакція#4

1.4K 34 32
                                    

Реакция на то что,И/П поднял руку на Т/И (ну или ударил Т/И)
Приятного чтения!

P.S только мальчики
__________________________________________________________________________________

статус:встречаетесь

~Мечники~

🍪Танджиро Камадо🍪

Ви посварилися через якусь дрібницю, але ця ніби маленька сварка переросла в щось більше а саме в те, що Танджиро тебе вдарив.
Танджиро стояв так п'ять хвилин нічого не розуміючи, але коли зрозумів що він зробив то вирішив відразу вибачитись перед Т/І, але її і слід простирав. Він не втрачаючи ні секунди відразу побіг до твоєї кімнати.
-Т/І,Т/Іша,Т/Ішечка.ПРОСТИ БУДЬ ЛАСКА МЕНЕ ІДІОТА,ВІДКРИЙ БУДЬ ЛАСКА ДВЕРІ,Я..Я..Я ПОВНИЙ ІДІОТ ЩО ПІДНЯВ НА ТЕБЕ РУКУ,ПРОСТИ,ПРОСТИ МЕНЕ БУДЬЛАСКА ВІДЧИНИ ДВЕРІ!!!
Але ти йому не відчинила, а він стояв під дверима ледве стримуючи сльози і благав тебе відчинити йому двері. Так він вирішив чекати під дверима поки ти їх не відчиниш.
І ось ти вирішила вже нарешті перевірити де Танджиро. Почувши кроки він (Танджиро) відразу ж підвівся з підлоги і чекав поки ти відчиниш двері.
-Т/Іша, пробач мене будь ласка * схлип * я такий дурень.
*після цього інциденту ви більше ніколи не сварилися (у прямому розумінні слова НІКОЛИ)*

⚡Зенітсу Агатсума⚡

Він сам не розумів "як таке могло статися?".Та щоб він, і підняв свою руку на дівчину, так ще й на його улюблену Т/Ішу, просто не укладалося в його голові.Але він швидко прийшов до тями і подивився на те як з твоїх красивих очей починали текти сльози, він міцно тебе обійняв.
-Господи, Т / І, моя мила Т / Іша тобі дуже боляче? Давай ти мене вдариш, тільки посельніше я заслужив.
Він обійняв тебе ще сильніше і почав цілувати твоє забите місце (якщо щось Зенітсу дав тобі ляпас), і благати у тебе прощення. Ти незабаром його пробачила, і більше ось таких ось випадків у вас не було.
*він дуже довго звинувачував себе за вчинене, адже якби ти від нього пішла то він не зміг би жити без тебе. Цей випадок виявився для вас цінним уроком, адже після нього ви більше не сварилися *

🐗Іноске Хашібира🐗

Ти посварилася з Іносці через те, що він приревнував тебе до Зенітсу хоча особливих причин для ревнощів не було.І ось у пориві гніву він дав тобі ляпас від чого ви обидва затихли.Ти стояла і трималася за забите місце, і з твоїх очей мимоволі потекли сльози.Іноске впав у ступор, т.к він ніколи не бачив як ти плачеш, а тут ...
-Е..Ей...Т/І,т-ти ч-чог-го?
Ти його ігнорувала і схлипувала.
-Т-т/і-і,н-не плач - Він дуже міцно тебе обійняв і з усією ніжністю притиснув до себе, як щось для нього дороге.Та настільки дороге, що він боїться його втратити.
-Т-т /і-ша, прсти мене, можеш мене вдарити. Але .... Тільки не плач, прошу тебе.-Ви простояли так в обіймах близько години, але потім ти заснула, і Іноске відніс тебе в кімнату і повільно з усією ніжністю поклав тебе на ліжко, накрив ковдрою, а потім ліг біля тебе і обійняв.
*Иноске ніколи не бачив щоб ти плакала, але коли після того як він тебе вдарив ти розплакалася то він зненавидів себе за те що змусив тебе проливати свої сльози. Він вирішив що більше ніколи в житті не змусить тебе плакати *

~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~ Where stories live. Discover now