#12Реакція#12 (2ч.)

619 18 8
                                    

Реакція на те, що Т/І спонтанно обійняла його.
PS-у всіх різні ситуації
(я дівчаток вирішила не додавати, а Муічиро з Гьомеєм вирішила прибрати так-як мені не дуже зрозумілий їх характер, вибачте мене. Можете сміливо закидати мене тапками)

Приємного читання 💕

__________________________________________________________________________________

~Хашира~

🌊Томіока Гію 🌊

В останні кілька днів Томіок просто завалений з ніг до голови завданнями, як тільки він повертається з одного завдання з упіймання демонів, то відразу ж йде на інше, тому він приходить томою дуже пізно і відразу ж лягати спати .Тобі дуже не подобалося що стовп води повертається додому такий втомлений, але ти йому нічого не говорила з цього приводу, бо знала, що ти йому нічим допомогти не зможеш хоч і дуже хочеш.
І ось уже вкотре Томіока приходить втомленим, і без сил падає на ліжко. Тобі стало дуже сумно на душі коли він не шкодуючи себе, приділяє більше часу роботі.

Ти вирішила не влаштовувати дурних сварок і скандалів, а просто тихо підійшла і обійняла Томіоку, дуже міцно та ніжно. Гію тут же розплющив одне око і коли побачив і відчув що ти його обійняла, він незамислюючись прийняв сидяче становище і, не розриваючи твої обійми, обійняв тебе теж.


-Т/І, пробач мені, що я приділяю більше часу роботі.Скоро це все закінчитися і ми знову засипатимемо і прокидатися разом як раніше. Тільки прошу, потерпи трохи, добре?

-Добре, я терпітиму стільки, скільки буде потрібно. - Після цих слів стовп води ще сильніше притиснув тебе до себе. Як же він хоче, щоб ось таких моментів у вашому житті було більше.....

 Як же він хоче, щоб ось таких моментів у вашому житті було більше

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~ Where stories live. Discover now