Кінець.

266 10 7
                                    

Я завжди знала що це станеться,але я не знала "коли?".

Ось за довгий час вийде глава,але там не будуть описуватись реакції персонажів на ту чи іншу ситуацію,це,на жаль,буде остання глава,і це кінець цієї довгої,сповненої радості та страждань,сміху та смутку історії.

Я хочу попросити велике вибачення за те,що зникла на такий тривалий час,я справді хотіла вас порадувати новенькою главою на Новий рік,але не все сталось як гадалось.
Я не змогла нічого придумати,в голові була одна каша із думок які не могли зібратись до купи,та було лише одне питання "Може закінчити це все?"...

З початку я не могла дати відповідь на це питання,думала що то просто творча криза яка в мене частенько бувала,але я не думала що вона буде зі мною на стільки довго..
Сьогодні я прийняла тяжке для мене рішення-закінчити цю реакцію та не мучати ні себе,ні вас мої хороші бо я знаю,що деякі з вас так чекали нової глави,але на жаль,так і не дочекаються....

Я безмірно вдячна вам всім що пройшли таку довгу дорогу разом зі мною,що читали,коментували мої реакції,ставили зірочки в знак того,що я не дарма видавлювала з себе цю писанину.Я дуже дуже дякую вам за те,що підтримували мене в складні часи і взагалі були мені як друга велика сім'я.

Я не хочу вас мучити своїми не правдивими обіцянками на рахунок виходу наступних глав,я не хочу цього робити тому що потім мені буде соромно від того,що я нагло набрехала тим,хто так чекає від мене цієї роботи та надіїться що я її напишу.

Вибачте мене за все.Вибачте за всі не зручності,нестикування,не співпадання з характером персонажів,за всі мої помилки як великі так і малі,вибачте мене за те,що обіцяла,але так і не зробила.Пробачте мене....

Хоч і на такій сумній ноті,але я хочу привітати вас із Новим роком та побажати вам всього найкращого золотка мої,я вірю в те,що всі ваші мрії здійсняться в цьому році,та вірю в те,що нарешті закінчиться ця клята війна та буде тиша...Буде спокій....

Дякую що були зі мною,залишайтеся такими ж чуйними та хорошими якими й були,радості вам та міцного здоров'ячка,бувайте мої хороші....

🎉 You've finished reading ~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~ 🎉
~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~ Where stories live. Discover now