#13Реакція#13(2 частина)

295 6 0
                                    


Продовження реакції на те,що Т/И грає на гітарі.

Приємного читання пупсики)
__________________________________________________________________________________

~Хашира~

🌊Томиока Гию🌊

Ніч. Сонце вже давним-давно поступилося своїм місцем чудовому, срібному місяцю і, залишило своє колишнє місце щоб дати людям розслабитися і відпочити після важкого дня. Тиша, тільки десь у далині чутно як черікають пташки, як шумить листя дерев, і як хтось, тихо-тихо перебирає своїми тоненькими пальчиками довгі струни, з яких у цю ж секунду виходить чудова, тиха, заворожує дихання мелодія.
Якась особа на ім'я Т/І не хотіла лягати спати, тому в такий пізній час, щоб хоч якось відволіктися від навколишнього світу, вона взяла в руки свою улюблену гітару, і почала потихеньку грати на ній легку мелодію. У цей же час додому з нелегкої місії повертався її молодий чоловік. Вже наближаючись до вхідних дверей вашого затишного маленького будиночка, Томіока почув чудову гру на гітарі. Він поспішив зайти в будинок щоб побачити хто ж так гарно грає на настільки прекрасному інструменті.

І ось він уже зайшов у будинок, зняв верхній одяг, і попрямував до джерела звуку. Якого ж було його здивування, коли він побачив тебе за грою на гітарі. Але він не став тебе відволікати, а підійшов до вашого ліжка, сів на неї, і опустивши свою голову на твоє плече, став слухати таку чарівну музику, через яку він повільно почав поринати в сон.

🦋Шинобу Кочо🦋

Глава будинку "Метелики" вже давно знає що ти граєш на гітарі, а як вона дізналася про це зараз розповім.

***

Був тихий літній день, наша Т/І-шка в цей прекрасний день була вільна від доручень, тому вона просто сиділа і дивилася на білі хмари які так плавно і красиво плавали по небу. Воістину чарівна картина. Але їй вже набридло просто сидіти і дивитися в небо, тому вона вирішила зайнятися улюбленою справою, а саме-грою на гітарі. Так, наша Т/І просто майтер у грі на гітарі, тому не дивно, що вона буде дуже красиво на ній грати.
Так от дістала Т/І свою гітару і почала грати на ній легку мелодію. А в цей же час наша всіма улюблена Шинобу йшла за гліцинією тому що вона їй потрібна була для деяких ліків. І ось вона йде собі спокійно, і чує, як хтось грає дуже гарну і легку мелодію. Вона мимоволі заслухалася цієї музыки і трошки прикрила свої очі, але коли вона їх відкрила, то побачила тебе яку грає на гітарі і створює таку прекрасну музику. Від цього видовища Кочо посміхнулася від щирого серця, так-так вона згадала свою старшу сестру на яку Т/І так схожа.
Вона не стала заважати грати тобі на гітарі, насправді вона навіть не розповідала тобі що чула як ти на ній граєш, вона всього лише постояла кілька секунд і знову пішла у своїх справах.

~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~ Where stories live. Discover now