Реакція на те, що Т/І спонтанно обійняла його. Так мене трохи на ніжності потягнуло, ну та ладно
PS-у всіх різні ситуаціїПриємного читання 💕
__________________________________________________________________________________~Мечники~
🍪Танджиро Камадо🍪
Танджиро сидів і спокійно чистив свій клинок, але повз нього проходила ти і тобі дуже захотілося обійняти Танджиро. Спершу ти присіла біля нього а потім обняла.Камадо старший спочатку був у шоці з твоїх дій, але через секунд 10 він прийшов до тями, і теж відповів на твої ніжні обійми своїми.
-Т/І, в твоїх обіймах так тепло. Будь ласка обіймай мене частіше, мені дуже приємно що ти так про мене піклуєшся.-Сказав уже почервонілий як помідорка Танджиро.
-Добре, мені тільки на радість обіймати тебе.-Відповіла з усмішкою на губах ти.
⚡Зенітсу Агатсума⚡
Нещодавно Зенітсу вирушив на завдання в квартал червоних ліхтарів з Танджиро, Іносці та Узуєм, і як виявилося в кварталі мешкає найвищий місяць.
Бій був не на життя а на смерть, і на щастя наші дорогі мисливці здобули перемогу над таким сильним ворогом.Зенітсу повернувся весь поранений, стомлений і звичайно ж щасливий.Коли ти побачила його таким, то в твоєму серці щось тьохнуло, і в тебе почали навертатися сльози від розуміння, що цей милий, добрий хлопчик міг загинути.....Але зараз слава Богу все добре, і він стоїть перед тобою живий, звичайно весь покалічений, але живий.
Ти не витримала і накинулася на Зенітсу з обіймами і сльозами..Агатсума спочатку здивувався твоїм діям, але через секунду він теж обійняв тебе, дуже ніжно і трепетно ніби боячись втратити, хоча так воно і є.
-Т/І-чан, не треба плакати. Бачиш я живий. - Продовжуючи обіймати, промовив тобі на вушко Зенітсу.
-Угу.-Це все що ти змогла сказати, продовжуючи далі обіймати хлопця.
🐗Іноске Хишибіра🐗
Тобі ще з початку вашої зустрічі сподобався Іносці, але ти не розуміла "чим?".Ось начебто він такий грубий і безглуздий, але і в той же час добрий, і ніжний.Через кілька місяців ви стали кращими друзями, прямо не розлий вода, скрізь разом, все робите разом, навіть бувало і таке що ви колись дуже втомлювалися засипали разом .Танджиро із Зенітсу вже давно намагаються вас звести, вони навіть по секрету представляють вас удвох. .Але ви все ніяк не хочете зізнаватися один одному, тому що боїтеся зруйнувати дружбу, яка стала дуже міцною.
Але одного дня тобі набридло все це терпіти і ти вирішила розповісти про свої почуття цьому кабанчику. Ти призначила зустріч о 16:30 біля дерева, і звичайно ж Іносці без роздумів погодився прийти.16:30
Іносці з усіх ніг мчав до тебе, щоб не запізнитися, і про щастя, він не запізнився, а прийшов рівно в призначений час.
-Фуххх. Встиг, привіт Т / І (твоє ім'я він не перекривив), навіщо ти мене покликала?- Запитав у тебе Іноске.
-Таааа....Я тобі щось хотіла сказати......... Дуже важливе.......
-Ну тоді кажи, я слухаю.
-В загалом.Іноске.Насправді я закохалася, так закохалася саме в тебе. Ще з найпершої нашої зустрічі я покохала тебе, я зрозумію якщо мої почуття не взаємні.
-....Насправді, я теж. Люблю тебе .
-Що. Правда?Увііііііі я так рада- Через радість ти несвідомо обняла кабанчика, а він не став відганяти тебе від себе а навпаки, теж обійняв....
__________________________________________________________________________________
Мої радості, я розділила ось цю реакцію на 3 частини
~У 1-ій-Мечники~
~У 2-ой-Хашира~
~У 3-ій-Демони~
Я сподіваюся що ви не проти такого розкладу, просто я почала писати реакції по довше і напевно по цікавіше, тому для зручності я розділятиму розділи.
Дякую всім за розуміння💕Вибачте за помилки❤
І неуважність💕__________________________________________________________________________________
ВИ ЧИТАЄТЕ
~Реакція "Клинок розсікаючий демонів"~
FantasiОхохо,вітаю мій любий читач!Напевно ви шукаєте реакції по крд на українській?Якщо так-то ласкаво прошу любий друже) Тут ти дізнаєшся про справжнє кохання,пекельні бої,сумні історії,та взагалому про все що душа забажає. Ну що,зацікавила?Тоді гайда ра...