4.BÖLÜM

3.3K 360 383
                                    

                           4.BÖLÜM

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifle okuyun.

Hande Yener: Acele Etme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hande Yener: Acele Etme

"Ne para istiyorum ne pul. Tek bir isteğim var, oda yalansız bir kul."
(Özdemir Asaf)


                           🥀🥀🥀

6 Ağustos 2018, 3.Gün.

İnstagram akışımda önüme çıkan bütün muhteşem yüzyıl videolarını izledim. Hatta hızımı alamayıp muhteşem yüzyıl instagram sayfasını takibe alıp bir turda öyle izledim. Kafamın dağılması için bundan daha etkili bir şey bence yoktu. Çünkü bir şeylere odaklanmadıkça dün akşam ki olay ne gözümün önünden ne de beynimin içinden gidiyordu.

"Benim adım Kadir."

Düşünme Süm!

İnstagramda izleyecek video kalmayınca bu kez youTube girdim ve muhteşem yüzyıl kısa olan videoları izlemeye başladım. Bir ara tekrardan muhteşem yüzyıl izlemeye başlamayı kafama not ettim.

Hatta belki Fatih'i de benimle birlikte muhteşem yüzyıl izletmeye başlatabilirim.

Fatih değil Kadir.

"Benim adım Kadir."

Düşünme!

Hava neredeyse aydınlanmıştı. Saatlerdir bu apartmanın önünde bekliyordum. Fatih olan ama dün akşam adının Kadir olduğunu öğrendiğim Fatih görünümlü Kadir şahsiyetinin gelmesi an meselesiydi. Bir gelseydi de hesap sorsaydım.

Ay ne demekti canım benim adım Kadir demek?

Belki de iki adı vardır Süm? Hem Fatih hem Kadir.

Fatih Kadir.

Kadir Fatih.

Cık. Böylede olmamıştı ki. İsimler bir kere birbiriyle bile uymuyordu.

Düşünme kızım Sümeyra. Başka bir şey düşün Fatih'i düşünme!

Imm bak mesela Hürrem Sultan'ı düşün ne kudretli kadındı bütün Osmanlıyı yerinden oynattı kendisi yönetti. Nerede senin tarih bilgin? Hürrem Sultan'ı düşün!

Hürrem Sultan, Osmanlı İmparatorluğu'nun onuncu padişahı ve 89. İslam Halifesi I. Süleyman'ın nikâhlı eşi, sonraki padişah II. Selim ile Şehzade Mehmed, Mihrimah Sultan, Şehzade Abdullah, Şehzade Bayezid ve Şehzade Cihangir'in annesi, Haseki Sultan.

KARATEPELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin