Pengenalan antara aku dan kau

48 5 0
                                    


Bertemu nya kami pada umur 10 tahun:

Dia adalah jejaka yang keluarga ku kenal semenjak dia berpindah ke sini bersama keluarga nya dari kami tahun 4 . Yang bernama Mr frog (agak agak la author nk bagitau nama penuh dia) dia berpindah ke sini yang jaraknya rumah antara 3 4 buah rumah dengan ku.

Aku menjalani kehidupan seperti biasa bangun pagi untuk bersiap ke sekolah dan kelas ku bernama 4 kekwa. Pada hari itu Jejaka itu juga kelas bersamaku dan aku hanyalah tersenyum apabila dia juga kelas sama denganku. Aku perasan yang ayah die ialah ustaz di sekolah kami. Ushh aku rasa terkejut ah sebb ingatkan pindah camtu je rupanya ayah die ustaz satu sekolah dengan kami.

Pada rutin petang, aku selalu keluar bermain badminton dan basikal ialah permainan hobi ku . Selepas itu dia tegur aku dengan panggil awak saya eee masa tuu comel aaa mungkin memang dari dulu panggil awk saya je kot dengan manusia lain kan. Semenjak hari itu juga kisah kau dan aku bermulalah berkawan dengan bermain bersama di setiap petang dengan kami satu kelas nya memang lagi akrab berkawan ni .

Keluarga ku dan keluarga dia juga tahu yang aku dan dia sudah mula berkawan. Dia jejaka yang baik dan lembut bila berbicara, tidak sombong, dia ialah abang yang terdiri 6 adik beradik . Aku pula kakak yang terdiri 3 adik beradik . Semakin hari semakin rapat seperti kawan yang sudah lama berkenalan walaupun kami tidak kenal lagi hati antara satu sama lain.

Jejaka itu sudah mula memanggil aku kau. Sebab apa? (mungkin author terajar die kot panggil aku kau heheeh 🐸)

Skip darjah 5 tkde pape pun yang best rasanya bagi author hihi..

Hehe sorry ye for readers part ni pendek , tkpe part yang lain author sushi buat panjang sikit hehehe jika ada terkurang ayat, tersalah ayat maafkan author yee 🤪happy reading.

Kau Dan Aku Where stories live. Discover now