Tahun 6 :
12 tahun :
Batch 07 penutup upsr~Ingat tkde kisah ke?
Antara kau dan aku semuanya masih kekal di minda. Tapi pada masa akan datang akan ku lupakan semua tentang kenangan pahit manis kita (ehek bukn senang author nk lupakan) okay berbalik pada story tdi yee. Tahun itu aku dan dia kekal rapat seperti part 1 (author dh cite okay yg kami berjiran)Tidak ku sangka dia sudah ada gadis yang mampu menarik perhatian nya iaitu kawan sekelas ku tetapi aku dan dia berlainan kelas. Siapa sangka aku jugalah menjadi orang tengah antara dia dan kekasih nya (author en mmg suka jadi org tengah tauu hehe)
Hampir setiap hari si jejaka ini memberi hadiah kepada kekasihnya dengan menggunakan org tengah. Seperti susu farm fresh tu (eish sedap tauu susu tu terliur jugak author tgk si dia pinta untuk menyampaikan pada kekasih sahaja bukn author hshsh) dia dan kekasih nya hanya ku memandang mereka dengan sebuah senyuman kerana si dia dah berbahagia walaupun aku dan dia masih tiada perasaan antara satu sama lain. Hebat bukan? Kami dah berkawn lama dan tiada satu perasaan yang timbul.
Setiap petang, aku dan dia selalu keluar untuk menceritakan ape yang terjadi pada kekasihnya. (memang rutin author ye keluar jumpa dia) Dan dia hanya tersenyum sahaja kerana terlalu bahagia. Aku hanya bercerita tentang kekasihnya yang selalu bersamaku di setiap masa sekolah dan di kelas kerana aku dan kekasihnya satu kelas yea. Juga ku ceritakan tentang reaksi betapa gembira nya kekasih bersama dia.
Sehingga suatu hari itu , si dia dan kekasihnya putus kerana ada sebab yee (tkkan la author nk bagitau sebb apa dia putus kan)
Tahun itu juga kami diadakan peperiksaan yang besar bagi sekolah rendah iaitu UPSR. Wajib ambil tau untuk masuk asrama penuh kalau keputusan baik yea. Dengan baik, kami dapat jalankan hari tersebut. Alhamdulillah!! Keputusan kami baik , bersyukur je yang mampu walaupun hanya cukup cukup makan je gred tu hehe asalkan dah berusaha sehabis baik betulkan readers.
Bermulalah perpisahan antara kawan kawan yang mereka dapat sekolah berlainan dengan ku. Siapa je tak sedih kan?Dah nk masuk sekolah menengah mesti lah takut, sedih, rindu pun ade. Berpisah di SMK dan belajar di SM berlainan (Huhukk author sedih tauu masatu siap ada drama nangis hehe) Nasib baik lah ade bestfriend aku, pun sama sekolah menengah dengan ku. Yeay ada membe satu sekolah (・´з'・)
Ehem next chapter author nk bagi ada butterfly tau ♪☆\(^0^\) ♪(/^-^)/☆
Happy reading you all!!
YOU ARE READING
Kau Dan Aku
NouvellesDialah kawan ku yang pernah rapat tetapi tidak serapat nya Dialah jiran ku Dialah classmate ku Dialah jejaka yang menambah perasaan ku Dialah jejaka yang ku kenal dari kanak kanak ribena Dialah jejaka yang membuat ku tertanya tanya Semua cerita k...