28/8/20Hari ini cukup bahagia buatku. Ku bersyukur kepada mu kerana hati dia terbuka menerima ku semula.
Pada hari ini sekolah kami mengadakan sambutan ambang merdeka sebenarnya isnin minggu depan tapi nk dibuat awal. Then kelas kami ni 1RBT4 hanya yg hadir 9 orang sahaja termasuk 2 lelaki cina , seorang jejaka melayu yeah die sahaja lelaki melayu yang hadir dan selebihnya girl.
Masa ni dekat makmal sains tau. Jejaka tu hanya senyap sahaja seperti batu yea membe die tkde mmg sunyi laa. (alololo syian dia ni ehehhe) lepastu semua girl buli die (termasuklah author ehehh buli manja manja je tak main ah kasar kasar ni)
Then.. Aku gaduh ngn dia. Si jejaka juga gaduh denganku (diorg ni masing masing tk nk kalah tau, geram je author ni) jejaka tu berkata "aku benci sushi" (author tukarkan nama sushi tauu hehe) kami yg girl ni semua hanya tergelak HAHAHAHAHH .
Aku, syaa, hani, piqa dan yg lain lain kitorg tk habis habis buli si jejaka itu eheh. Habis masa sains kitorg masuk ke kelas dan macam biasa buli dia sikit heheheh (btw readers jgn risau okay , kami bergurau ada batas nye yea)
Aku berkata "padan muka, sian HAHAHAHHA"
jejaka itu berlakon yea buat buat menangis (ku menangis~ membayangkan HAHAAHAH sempat author ni)Hani kata "sushi pujuk ah frog"
(Author ingatkan kepada readers ye sushi ialah author sendiri dan jejaka itu frog)Dlm hati ku berkata kata yee "adumak aii"
Jejaka tu sampai tiada semangat yea nak bernyanyi lagu kemerdekaan hanya disebbkan die dibuli oleh kami heheh. "Haa sian membe aku ni" kataku di dlm hati. Aku cakap ,dia hanya gelak ahhhgg your smile ≧∇≦ buat ku tersenyum sehingga lenguh mulutku.
Okeyy korg tahu tkkk!! Jejaka tuu baling stokin dia (╥﹏╥) dekat tudung belakang aku eishhh π_π lepastu dia berkata "ha padan muka kena stokin busuk" tambah pula dia sepak kerusi yee dekat kaki (tpii gurau ringan je yea readers) sebb nk balas dendam yang baru tdi die hadapi HAHHAHAHAH sian jejaka tu.
Okey itu sahaja yee happy reading you all ↖(^ω^)↗
YOU ARE READING
Kau Dan Aku
Historia CortaDialah kawan ku yang pernah rapat tetapi tidak serapat nya Dialah jiran ku Dialah classmate ku Dialah jejaka yang menambah perasaan ku Dialah jejaka yang ku kenal dari kanak kanak ribena Dialah jejaka yang membuat ku tertanya tanya Semua cerita k...