last day school form 2

11 4 0
                                    

Semenjak naik tingkatan 2 ni perasaan aku tiada timbul terhadap jejaka itu kerana.. (ada sebb yeea author tk bagitahu (╯3╰)

Jumaat :
25/2/22

Kau banyak diam do haih..
Asal tak cakap langsung dengan aku?
Marah ke?
Benci ke?
Kau terasa hati ke?
Aku ada buat salah ke?
Hmm...

Tapi sepatah pun kau tak cakap dengan aku.

OKE LAST school ni kebanyakan cikgu sekolah kami tak cukup (ada sebab tertentu yea) Kelas kami ni bergabung.
Ada situasi yang berlaku depan mata aku yea.
Frog dengan mamat mana tah berebut meja depan meja aku. Pastu si mamat tu yang dapat (hishh geram je author 😑) sebok jee mamat ni. tapi frog tu duduk hujung tepi tingkap. Alooo aku baru je nak cakap dengan dia . Tapi tak dapat hmm (¬_¬).

Tapi masa balik dari makmal komputer kan~
piqa dengan syira bergurau tau lepastu depan tu si frog. lepastu membe aku kata "weyh sushi jaga child kau tuu" (pffrrrrr apee nii uiii  bole tersedak anak tekak akuu!! kauu nii agak agak laa enn hishh btw tu hanya gurauan yea ) lebih kurg ah membe cakap camtu. Aku pun jawab dengan selamba yea "kawin pun blum manade child"
Lepastu membe aku tunjuk tuu! (dia tunjuk dekat frog depan tuu hishh) Tpi frog tak pandang ah dia hanya teruskan berjalan memasuki kelas. (haishh si membe ni pun satu sajaje au, mesti si frog tu dgr en hshsh)

Aku membuat note bukn kerana ada perasaan pada dia tetpi hanya menyimpan semua tentang kau dan aku. (*>.<*)Happy reading >3

Kau Dan Aku Where stories live. Discover now