selasa hshshshs

11 4 0
                                    


27/10/20

Okeyy gaiss!!! Waktu ni subjet psv dekat school, cikgu suruh lukis (lukis lah en author lupa kena lukis apa tahh) tapi ada beberapa yang blum siap lagi lukisan tu termasuk aku dan jejaka tu. Aku dah siap lukisan, terus ambil warna air yang berwarna kuning dan basahkan brush dekat meja hani lepastu jejaka cakap dekat aku "nk weyh" pastu aku cakap ah kat dia (oke cakap pasal dia nk jugak aa warna kuning tu) lepastu eishh diorg dalam kelas tu kata "SWEET NYE" (readers rasa author buat apa? author buat tk tahu je la padahal taman dalam hati hshshsh )

SWEET GILA WEYHH!!!! (author pun tk tahu nak kata macam mana yee dekat readers hsshsh)

Time balik :
Ayah ku ambil lewat sikit , aku ingat dia dah balik rupanya....
Aku dan dia balik waktu yang sama!!! Ahhhhgggg!!!!! Jalan sehala pula tuu HSSHSHSHS (tak ke author rasa nak jerit hishhh)
Ayah ku sampai masa waktu balik and bapa dia pun sampai nak jemput dia balik lah yea. lepastu ayah ku angkat tgn (ha readers rasa kat sapa??) hshshshh angkat tgn dekat bapa si jejaka itu lah. Bapa dia pun angkat tgn juga. AHHGGH maluu nyee balik satu jalan dengan crush sendiri!!!!

HA!!! Ade butterfly kee kat sinii 🦋 berjalan dalam perut. Kepada readers thanks tau sudi baca hshshshs ≥3≤

Kau Dan Aku Where stories live. Discover now