Sötétség

20 1 0
                                    

Amikor kezded érezni a megvető pillantásokat, a hallgatag embereket körülötted, elgondolkodsz hogy jól cselekszel e. Mennyivel másabbak ők mint te, szebbek, okosabbak, menőbbek az egyetlen bűnük, hogy kiismerhetők. Te látod bennük a jót és a rosszat, megértő vagy, de egyben ellenség is. Ha rád néznek egy különcöt látnak aki nem felel meg az elvárásaiknak egyszóval más.
Miután mindenki elhagyott vagy otthagyott akit kedveltél vagy azt hitted , hogy megért és veled marad rájössz,hogy mind ez egy nagy hazugság. Sosem álltak melletted, sosem voltak igazán veled, mert nem értettek és nem is akartak.
Az ellenséged rád talált, megtalálta a gyenge pontod, a fal amellyel körül vetted magad lassan megremeg, de te még tartod. Tartod mert tartanod kell, erősnek kell maradnod, hogy ne omolj össze. Hiszen számítanak rád, a családod akik nem tudod, hogy veled vannak e éppen vagy ellened csak azt tudod,hogy ott kell lenned a számukra.
Folytatod a naphosszat iskolába járást, tűröd a megalázó, néha gúnyos megjegyzéseket, egyedül vagy az udvaron és talán még ha szerencséd van, tudsz kivel beszélgetni, de már ő se egy barát az agyad tudja ezt, de a szíved csak azt érzi,hogy ő veled van ott lesz, ha kell és segít. Hát kurvára nem, nem maradt ott veled hiába állította,hogy megvéd ha kell. NINCS OTT és sose volt.
Megint egyedül vagy ,csendben üldögélsz könnyeiddel küszködve miközben egy lapot szorongatsz a kezedbe, egy lapot melyen egy rajz van egy szívről melyet annyi minden gyötör. És egyszer csak elered a sós könnypatak, melyet szemed tartogatott, s melyet már nem bír el tovább, és te csak sírsz csöndben, hogy meg ne hallja senki.
Szeretnéd ha szeretnének, éhezel egy kis szeretetre, ha már egy szép szót mondanak rólad egyből mész a szíved után és bele éled magad a szeretetbe, ami szintén egy hazugság, mert olyan embertől kaptad akit csak interneten ismertél meg és egy csaló volt.
A falad egyre jobban remeg melyet szíved köré próbáltál húzni, de egyszer csak ledől.
Rád borul a sötétség, a magány, a bú és a kétség, s még mindig szeretetre éhes vagy és még most se tanultad meg a leckét.....

 Valódi érzések, gondolatokWhere stories live. Discover now