Először azt hiszed minden a legnagyobb rendben, hogy minden csupa boldogság, mosoly és nevetés. Áthat a szeretet és a szerelem légköre. Úgy érzed futsz egy mezőn, amely oly tágas akár az ég és oly zöld mint a frissen nyírt fű.
Figyelsz mindent a teret, amelyen egy szürke felhő közeleg, nagy mérges kinézettel és dörgést hallassz.
És ekkor egy villám csapódik be melléd és ekkor rá jössz, baj van. Futsz, futsz, mert félsz attól, hogy elkap a villám és minden kezdődik előről.
Ekkor érzed a talpad alatt lévő földet ami már nincs ott, helyette egy szakadék felett állsz. Döntéshez kényszerülsz.
Leugrassz vagy megkapaszkodsz.
Ha leugrassz elhagysz mindent ami itt tart téged, szeretteid, barátaid, szerelmed. Megszűnik létezni minden rossz az életedbe, bántalmazások, a sértések.
Ha megkapaszkodsz, akkor is két döntésed van, elengeded vagy túllépsz minden problémán, aggódáson és gondon és megtartod magad.
Erős leszel ha tudsz, tovább élni tovább lépni hiába bántottak meg, csaltak meg, hazudtak neked, mondtak rád bármit. Ez mind mind olyan amin ha elég erős vagy túl tudsz lépni és tudsz élni.
A fájdalom az amikor a sírásból ordítás lesz, a karmolásból vágás, amikor azt érzed szétszakadsz belülről, hogy egyszerűen nem tudod mit tegyél csak sírsz vagy éppen kiabálsz.
Fáj rohadtul fáj.
De tudod mit?
A fájdalom csak erősebbé tesz.
Te döntöd el, hogy örökké akarod, hogy fájjon vagy csak egy kis ideig.
Ez mind rajtad áll.
Ez a fájdalom.
YOU ARE READING
Valódi érzések, gondolatok
RandomA saját érzéseink, gondolataink határoznak meg minket, lehetünk magányosak vagy épp az ellenkezője, mindenki másmilyen de néhány érzésünk és gondolatunk EGY.