Az élet

7 0 0
                                    


Néha elgondolkodok, hogy mit jelent erősnek lenni. Talán azt, hogy ellen tudunk állni szerelemnek, félelemnek vagy bánatnak? Dehát nem ez lenne az élet lényege?

Néha olyan sok ember felejti el az élet lényegét. A lényeg az élet.

Az, hogy élj, menj, bulizz, ismerkedj, ha kell félj, ha kell érezz.

Ha szükséged van szeress, ha egyedüllétre van szükséged légy egyedül. De soha ne félj attól, hogy nem vagy erős. Erős vagy  akkor is, ha szeretsz valakit és néha elgyengülsz, mert bevallod magadnak, hogy most szükséged van arra, hogy szeressenek, hogy szeretve érezd magad. Lehet beleszeretsz és nem szeretnek viszont, de te tudod, hogy egyszer ő is lesz ilyen helyzetbe. 

Mindig erre kell gondolni, attól, hogy te magad valamit nem úgy teszel ahogy kellene és úgy érzed gyenge vagy tudd, nem vagy gyenge, mert mind ezt bevallod és látod is saját magadba. Ha tudod uralni a saját hibáid és tetteid, megtanulod élvezni az életed.

Élvezed a napot, a meleget,a hideget. Látsz minden apró kis rezgést, lelátsz a dolgok mélyébe vagy éppen át látsz rajtuk, tudod élvezni a mosolyt, a szenvedélyt, a gyönyört. Mindent amit eddig hamisnak gondoltál már tudsz értelmezni. 

A hazugságok sem részegítenek már meg, nem csapnak be, mert előre gondolkodsz és látsz vagy éppen csak átéled és tudod kezelni. Ha becsapnak tudd, miért csapnak be, ha ellenkeznek tudd miért ellenkeznek. Ha ezekbe mind belelátsz, nem tudnak már idegesíteni vagy felbosszantani. 

Csak egyszerűen élsz és élvezed azt, hogy vagy.


 Valódi érzések, gondolatokWhere stories live. Discover now