Üresség.
Ha megbántanak és már kisírtad magad, bántottad magad és végül tovább léptél, mit érzel?
Én még most sem tudom. Úgy érzem magam mintha egy más helyre kerültem volna.
Nincs mellettem a szokásos illető. Nincsenek "jóéjt", "jóreggelt"," szeretlek" üzenetek.
De igazából nem is zavar, de még is. Fogalmam sincs.
Nemtudom, olyannak érzem magam aki boldog, de közben nem érez semmit a régi dolgok iránt. Mintha el lenne zárva egy másik helyre az a sok borzalom és fájdalom és itt csak a semmi van, amit most kéne felfedezni.
De vissza-vissza nézek, mert hát fontos volt ami ott történt és ez határozta meg mindazt ami most van. A mostot, ami ha felszakítja a multat, gátat ereszt a könnynek és a bánatnak.
Van, hogy egyszerűen megszűnik minden körülöttünk lévő dolog, egy pillanat alatt. Nem érzünk semmit, se fájdalmat, se bánatot se érzelmileg se fizikailag. Egyszercsak megszűnünk létezni e világban. Üresnek érezzük magunkat, de már nem ő miatta, hanem mert másnak érezzük magunkat. Először magabiztosak vagyunk, úgy véljük jó az, ahogy kinézünk, ha beszélünk. De aztán valamiért azt gondoljuk, "miért" miért ezt vettem fel, miért ezt mondtam, miért ezt tettem.
Csak kérdések még is mennyi mindent hordoznak magukba.
Az életünket.
Az ürességet.
DU LIEST GERADE
Valódi érzések, gondolatok
SonstigesA saját érzéseink, gondolataink határoznak meg minket, lehetünk magányosak vagy épp az ellenkezője, mindenki másmilyen de néhány érzésünk és gondolatunk EGY.