Hiszunk Istenben, babonakban, remenyben, de legfőképp az emberekbe. Olykor hisszük, hogy jók lehetnek, hisszük, hogy megváltoznak és hiszük, hogy szeretjük őket.
Hisszük, hogy szeretjük az embereket közben pedig van, hogy azt se tudjuk mit jelent a szeretet.
Szerelem és szeretet, gyakran összekeverik a kettőt, mert hasonló érzéseink vannak mindkettőnél, de ahhoz, hogy felismerjük mit érzünk baromi nagy erő, önbizalom és bátorság kell.
Bátornak kell lenni, hogy elhiggyük azt amit gondolunk és meg is merjük tenni, erő kell, hogy végre is hajtsuk amit elhatároztunk és baromi nagy önbizalon kell hozzá, hogy elhiggyük elegek vagyunk-e mind ahhoz amit fejben megtervezünk.De van mikor mindez nem sikerül és elvesztjük a hitünket, olykor csak bolyongunk a sötétségbe a legrosszabb rémalmainkat átélve.
Azt hisszük nincs kiút, elvesztettünk mindent.
Bolyongunk a sötét alagútba és jön felénk egy alak, nemtudjuk kiaz, de nem is érdekel minket, de ő mégis hozzánk szól.
Lágy, érzéki hangon szólít minket, de csak tovább haladunk a sötét alagútba.
Eltelik egy hét, két hét és ő mindig ottvan szembe jön velünk, de mostmár halljuk is " Szép reggelt" mondja mindig, pedig a reggel mindig ködös és esős, máshogy szólva szomorú.
De ő mindig boldog.
Mikor egyik reggel kiérünk az alagútból és derűs napsütés van. Az idő boldog.
Másnak az alagútban megint talalkozunk a sötét alakkal aki már nem is annyira sötét, inkább szürke. Megint ugy köszön "Szép reggelt" mi pedig megkérdezzük:
- Mindig úgy köszön, hogy" Szép reggelt", honnan tudja ,hogy szép lesz a reggel ha mindig csak köd volt?
-Hiszek
Válaszolta a szürke alak és tovább ment.
Így hát következő nap mi is így köszöntünk neki. És folytattuk minden nap egyről a kettőre, köszönés, mosoly, beszélgetés.
Végül megláttuk, ki ő.
A hitünk.Ha van valaki vagy valami aki/ami segít visszanyerni a hitünket éljünk vele akkor is ha nem látjuk meg, egyszer ugy is vissszasodorja a sors hozzánk a hitet ha nem is igazán úgy ahogy mi szeretnénk, de pont úgy teszi ahogy annak történnie kell.
YOU ARE READING
Valódi érzések, gondolatok
RandomA saját érzéseink, gondolataink határoznak meg minket, lehetünk magányosak vagy épp az ellenkezője, mindenki másmilyen de néhány érzésünk és gondolatunk EGY.