Kiedy wcześniej grupa poszła do kawiarni, to ci dwaj chłopacy mieli iść do kina, więc tak zrobili.
- ej Nick, bo ty wybierałeś film i mam pytanie, jakiego gatunku to film?
- eee nie jestem pewien.
- jak to nie jesteś pewien?!
- no bo jak kupowałem te bilety, to miałem live na tik toku, a ci ludzie powiedzieli że nie zrobię jakiegoś wyzwania to powiedziałem że zrobię, a oni dali mi wyzwanie żebym poprostu wylosował film, ale nie patrzył jaki wypadnie, a później poprosiłem Clay'a żeby zabrał mi ten telefon i kupił bilety i teraz nie wiem jaki to film.
- jezu jakim debilem jesteś. Ej, a to może na bilecie pisać?
- może piszę, ale nie chce patrzeć na nie, bo nie chce oszukiwać w wyzwaniu.
- ale podobno miałeś tylko kupić te bilety bez patrzenia, a teraz możesz zobaczyć.
- chce mieć niespodziankę.
- jak to będzie horror, to przyjdę do ciebie w nocy jako najstraszniejszy potwór z niego i cię zabije.
Nick zrobił zdziwioną minę i już się nie odezwał. Wsumie przez resztę drogi do kina, była cisza, ale dla nich nie była niezręczna, a o dziwo wręcz przeciwnie.
Kiedy byli już na miejscu, okazało się że do seansu zostało im dwadzieścia minut, a dopiero kiedy zostanie dziesięć to można wejść do sali.
- Chcesz popcorn?- zapytał Nick przyjaciela.
-nie dzięki.
- i tak ci wezmę.
Nie czekając na żadną reakcję z strony Karl'a, chłopak poszedł i stanął w kolejce. Nie była ona długa, więc po pięciu minutach wrócił. Miał w rękach dwa duże popcorny, a na dodatek dwie cole.
- ciebie to już serio posrało. My mamy to zjeść?!
- jasne że tak.
- jebło cię chyba coś.
- no nie i przestań przeklinać bo nie jesteśmy tutaj sami. Są tutaj też mamy z dziećmi.
- mamy? Będziesz jeszcze jakieś mamy tu podrywał.
- ja?! Skądże.
- yhm napewno.
- nie no spokojnie, to tylko żarty.
- wiem przecież.
Obaj wybuchli śmiechem, a chwilę później zdali sobie sprawę że mogą już wejść na salę.
-dobra możemy już chyba wchodzić. Tylko jeszcze ten typ nam bilety sprawdzi i już.
- okej.
Chłopacy weszli już do sali i zajęli miejsca. Za nimi usiadł jakiś dzieciak, co dla nich oznaczało że to raczej nie horror.
Kiedy film zaczął lecieć, okazało się że to jakaś komedia. Była 16+ więc pytaniem było kto tu tego dzieciaka wpuścił, ale aktualnie to nie miało znaczenia.
Dziecko zaczęło kopać Karl'a w oparcie siedzenia, więc Nick wkroczył do akcji.
- ej młody przestań kopać.
- bo co mi zrobisz hahaha
- wkurwie się.
- i?
- kurwa jeszcze raz kopniesz w to siedzenie to nie ręczę za siebie.
Minęło jakieś dziesięć minut spokojnego oglądania filmu, aż nagle znowu chłopczyk kopnął w siedzenie Karl'a.
- dobra kurwa sam tego chciałeś bachorze.
Nick podszedł do siedzenia tego dzieciaka i chwycił go za ramię podnosząc z siadu. Chłopczyk zaczął teraz na niego patrzeć z większym przerażeniem.
Nick zaczął kierować się w stronę wyjścia z sali, a kiedy zauwarzył że jest tam obsługa kina, powiedział
- przepraszam, brat chce do łazienki.
Dziecko było tak przestraszone, że nie wykrztusiło z siebie żadnego słowa.
Nick zaprowadził go do łazienki i zamknął w kabinie.
- wrócisz do sali i przeprosisz Karl'a że go kopałeś w krzesło jasne?!
- tak...
- dobra to... O kurwa- Nick chciał otworzyć drzwi od kabiny, ale najwidoczniej za mocno naciskał klamkę ze złości i została mu ona w dłoni.
- hej! Co się dzieje?!- zaczął krzyczeć dzieciak.
- nie twoja sprawa- powiedzieli i zaczął uciekać w stronę sali.
Wszedł na spokojnie jakby nigdy nic i usiadł spowrotem na miejscu obok Karl'a.
- gdzie jest to dziecko? Co ty mu zrobiłeś?
- długa historia.
- ale-
- żadnych ale, oglądaj dalej film.
Chłopak wiedząc że nie wygra kłutni z Nick'em, odwrócił głowę spowrotem na duży ekran i zaczął oglądać próbując zapomnieć o sytuacji, która wydarzyła się przed chwilą.
Kiedy wyszli z sali, podbiegła do nich jakaś kobieta.
- przepraszam, nie widzieliście może mojego syna? Ma blond włosy i niebieskie oczy. Jest jeszcze dzieckiem.
- tak wyglądał ten dzieciak który kopał w moje siedzenie- szepnął Karl do przyjaciela.
- wiem- odpowiedział mu.
- nie proszę pani, nie widzieliśmy nikogo takiego, a teraz przepraszam spieszymy się- powiedział chłopak biorąc za rękę swojego towarzysza i wychodząc z budynku.
CZYTASZ
Spin this fucking bottle [Dnf]
FanfictionOsiągnięcia książki: (03.05.2022) #1 w oznaczeniu "dnf"! "Butelka" czyli gra dla młodzieży, jak i starszej tak i młodszej, ale czy dzięki niej można się zakochać? Poznajcie grupę nastolatków którzy wręcz kochają tą grę. Na każdej imprezie w nią gra...