Medya offf
Simdi açıklama yapayım. Biz burda kalalı 1 gün oldu ve 2 kişiyle daha tanıştık yani bulduk falan.
Birisi Yui kız.
Diğeri hyunshu erkek.
Genel olarak yui enerjik birisi hyunshu ise güçlü falan filan.
*****************************************
(2 gün sonra)Kaç gündür bu cehennemdeydik bilmiyorum ama yıllar gibi geliyordu bana. İki kişiyle daha tanıştık yui ve hyunshu. İkiside iyi insanlar.
Arminle beraber herkesten uzakta oturuyorduk diğerleri ise bizden uzakta oturuyorlardı.
-Mikasayı özlüyor musun?
-Bu bi anda nerden.. Evet özlüyorum..
-Özür dilerim.
-Yapmadığın birşey için özür dileme (s/a). Bu senin suçun değildi.
-Benim yerime o yaşamalıydı..
Bi anda doğruldu armin.
-BÖYLE ŞEYLER SÖYLEME (S/A)!
Ona şaşkın yüzle baktım neden bu kadar tepki vermişti ki?
-Özür dilerim..
-Çok fazla özür diliyorsun (s/a).
-Alışkanlık olmuş özür dile-
Bi anda gülmeye başladı en başta anlamdım. Sonra beraber gülmeye başladık. Bikaç dakika sonra sessizliği ilk ben bozdum.
-Küçüklüğün nasıldı, ailen?
-Babam ben küçükken öldü. O zamanlar mikasa ve eren bana çok destek olmuştu tabii. Sonrası normal bir hayat. Seni alien nasıldı?
-Babam alkolil birisiydi. Aile içi şiddet vardı. Babam annemi öldürdü şuan hapishanede. Anneannemlerde kalıyorum.
-Ben özür dilerim (s/a).
-Sorun yok üzülmüyorum.
Konuyu değiştirmek istermiş gibi.
-Çok sıcak oldu burası..
Armin ceketini çıkarttı.
-Sende çıkartsana (s/a) sıcak değil mi?
Acaba kollarımı görse benden nefret eder miydi? Ona göstermeli miydim kimsenin bilmediği şeyi armin bilmeli miydi?
İlk başta tereddüt etsemde bi anlık cesaretle ceketimi çıkarttım.
Armin kollarıma odaklandı.Dakikalarca kollarıma baktı ve ben kollarımı ceketimle kapattım. Göstermemeliydim. Benden nefret ederse?
-(s/a)..
-Benden nefret etme armin lütfen..
Donakalmıştı. Kafasını bana çevirdi gözlerimiz buluştu.
-Senden asla nefret etmem. Ama bunu neden kendine yaptın (s/a)..?
-Ben sadece kurtuluş yolu olarak düşündüm bunu..
-Hayır. Değil. Yanıma gelmeliydin benle konuşmalıydın (s/a) bunu kendine yapmamalıydın. Neden..?
Cevap vermedim gözlerim dolmuştu. Bi anda bana sıkıca sarıldı.
-Özür dilerim (s/a)..
-Yapmadığın birşey için özür dilememelisin armin..
Bir süre sarıldık sonrasında neden bunu yaptığımı tüm geçmişimi zorbalığa uğradığım zamanları. Kısaca herşeyi ona anlattım. O da bana anlattı. Ortaokulda o da zorbalığa uğramış. Birbirimiz hakkında çok şey biliyorduk artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Oluş (Armin X Reader)
Action-Sonumuz mu geldi armin? -Galiba (s/a).. Sonumuz geldi. -Kimse bulmayacak değil mi bizi? -En azından beraber öleceğiz..