*****************************************
(Sizin dilinizden)Mia beni itmeye devam ediyordu göğsüme kadar sarkıyordum.
-(S/A)!
Armin!?
Armin koşmaya başladı. Mia telaşlandı. Armin mia yı arkasından tuttu.
Ve mia beni aşağıya itti. Aşağıya düşücekken armin kolumdan tuttu. Eren ise mia ile kavga ediyordu.-Armin..
-(S/A) SIKI TUTUN!
Diğer elimlede arminin elini tuttum. Armin beni tüm gücüyle yukarıya çekti.
-(S/A) İYİ MİSİN!?
Nefes nedese kalmıştım. Nefes almam zorlaştı. Armin olmasaydı ölüyordum.
-İyiyim-
-BIRAK LAN BENİ!
İkimizde hemen arkamıza baktık. Eren ve mia döbüşüyordu. Eren mia ya yumruk atıyordu.
-OROSPU ÇOCUĞU SENİ BURDA GEBERTECEĞİM!
-EREN! DUR!
Ayağımın sakat olmasını takmadan ayağa kalktım fakat tekrar yere düştüm. Armin ise erene koşuyordu.
-DURUN!
Mia cebinden falçatayı çıkardı. Benim falçatamdı. Yui intihar ettikten sonra yerden almıştı.
Hepimiz mia ya bakarken eren ve armin öylece durdu.
-BURDAN SADECE BEN KURTULUCAĞIM! HEPİNİZİ GEBERTECEĞİM!
Eren bir adım yaklaştı.
-YAKLAŞMA!
Mia falçatayı erene savururken eren mia nın kolunu tutup ters çevirdi ve mia yı yere düşürdü.
Artık güçsüz olmak istemiyorum. Ayağım sakat olmasaydı bunlar olmayacaktı. Yerden kalktım ve onlara doğru yürüdüm. Armin hala öylece duruyordu.
-ARMİN! FALÇATAYI AL!
Mia nın elinden düşen falçatayı alması için bağırıyordu eren. Fakat armin haraket bile edemiyordu. Telaşlandım ve koşmaya başladım. Koşarken yere düşüyordum canım acıyordu fakat umursamıyordum.
Mia falçatayı yerden alıp erenin koluna sapladı. Erenin çığlığı tüm binayı doldurmuştu. Sinirlenmiştim ve daha hızlı koştum. Mia nın üzerine atladım ve elinden falçatayı almaya çalıştım fakat o benim sakat bacağımı hedef alıyordu ve bacağıma ayağıyla baskı uyguluyordu. Ben ise bağırırken erene sesleniyordum.-EREN İYİ MİSİN!
-E-evet..
-ARMİN! KENDİNE GEL!
Armin arkamızda kalıyordu kafamk çevirip bakamıyordum. Mia bana falçatayı saplamaya çalışırken bir yandan da ayağıyla sakat ayağıma baskı uyguluyordu.
-EREN KRAVATINI YARALI YERE SIKICA SAR!
Sağ omzumda serf bir acı hissettim. Mia bana falçatayı sokmaya çalılıyordu.
Acıyla inledim. Mia nın elini daha sıkı tuttum fakat yetersizdi. Açtım ve canım acıyordu. Güçsüzdüm.-ARMİN LÜTFEN KENDİNE GEL!
Eren armine sesleniyordu en sonunda armine bir tokat yapıştırdı.
-KENDİNE GEL APTAL!
Armin kendine gelmiş gibi ses çıkardı. O an hissettim bana bakmıştı.
-(s/a)?
Arminin koşuş sesi geliyordu mia nın kolunu tuttu ve falçatayı elinden aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Oluş (Armin X Reader)
Action-Sonumuz mu geldi armin? -Galiba (s/a).. Sonumuz geldi. -Kimse bulmayacak değil mi bizi? -En azından beraber öleceğiz..