Bölümü yazarken "ı love you so" dinledim isterseniz sizde okurken dinleyebilirsinizz
*****************************************
(Arminin dilinden)(s/a) aslında böyle biri miydi?
Onu tam olarak tanıyamamışmıydım?
O aslında kimdi?Kafamda bu sorular dönerken (s/a) mia nın yakasını bıraktı. Herkes donakalmıştı. Yiyeceklerimizin hepsi bitmişti. Ve kimse bizi kurtarmıyordu.
Ama benim tek düşündüğüm (s/a) nın aslında nasıl biri olduğuydu.
Saldırgan?
Sessiz?Her ikisi miydi? Yoksa tanımadığım yanlarıda mı vardı?
(s/a) ya sorgulayıcı gözlerle bakıyordumHayır. (s/a) canavar değildi.
(s/a) aşık olduğum kızdı.
Şu an böyle bir durumda beni korumaya çalıştı. Evet normalde böyle tanımazdım. Ama bu hoşuma da gitmişti. Beni korumaya çalışması..Yanıma hızlı adımlarla geldi ve iyi olup olmadığımı sordu. Nedense bir adım geri çekildim. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama aptalın tekiydim. (s/a) geri çekildiğimi gördüğü an yerinde öylece durdu gözleri büyüdü ve elleri titremeye başladı. Bunların hepsi birkaç saniyede oldu. (s/a) bu durumda ne kadar kötü hissettide elleri titremeye başladı?
Tam yanına gidip iyiyim diyip konuşma başlatıcakken erenin sesi aramıza girdi.
-ARMİN!
Eren bana seslendi yanıma hızlı adımlarla geldi ve beni götürdü. Bişeyler konuşacaktı benimle.
*****************************************
(Sizin Dilinzden)Ne..?
Armin neden bir anda geri adım attı? Ne oldu? Ne yaptım? Yanlışıkla onu incittim mi?
Ellerim titremeye başlamıştı bile. Ve gözlerim dolmaya başlamıştı. Yemekhanenin yanındaki lavaboya doğru koştum ve cebimdeki falçatayı çıkarttım.Düşüncesizce ağlayarak kesikler attım. Kesikler büyüdü, kan arttı. Kesikler arttı kalbim daha çok acıdı. Nedense kesikler değilde kalbim acıyordu. Kesikler sadece ufak bir teselliydi.
Ağlıyordum göz yaşlarım gibi kanlarda yere damlıyordu. Yanaklarımdan akan göz yaşları kanıma bulaşıyordu.Acaba kendimi kestiğimi öğrendiği için mi böyleydi? Ya da..
Mia ya öyle davrandığım için mi?Armin.. Armin mia yı mı seviyor?
Hayır böyle birşeyin olma ihtimali bile yok. Armin mia dan nefret ediyor. Mia ona kötü davranıyor. Armin onu sevemez. Yakım bile değiller ki?
Bunları söylerken kesikler artmıştı bile.
-(S/A)!
Bu yui nin sesiydi.
-(S/A) NERDESİN HADİ GİDİYORUZ!
Kolumdaki kanları umursamıyarak ceketin kolunu indirdim falçatayı cebime koyup göz yaşlarımı sildim.
-GELDİM!
Yui nin yanına gittim. Çok tatlı biriydi. Onu tanımayı çok isterdim.
-Nerdeydin?
-Tuvalette.
-Çişin geldiyse bana söyleseydin ya yardımcı olurdum.
-HEU! YUİ!
İkimizde kahkaha atıyorduk.
-(s/a) kolun kanıyor.
Yui kolumu tuttu ve açmak için elini uzattığında hemen kolumu çektim.
-Oh evet ufak bir yara sıkıntı yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Oluş (Armin X Reader)
Action-Sonumuz mu geldi armin? -Galiba (s/a).. Sonumuz geldi. -Kimse bulmayacak değil mi bizi? -En azından beraber öleceğiz..